Jungkook: 2
Taehyung: 6
__________"Hadi didelim hadi didelim!"
Jeongguk evin içinde poposunu sağa sola sallayarak koşuyor ve annesini iki site yukarıda oturan Bayan Kim ve Tae hyungunu Sitenin havuzuna gitmeye ikna etmeye çalışıyordu.
"Anne noooluy!"
"Jeongguk saat daha sekiz.Biraz daha zaman geçsin söz gideceğiz bebeğim."
Jeongguk annesinin dediği şeyle yüzünü somurtsada oflayarak salona gitmiş ve oyuncaklarıyla oynamaya başlamıştı.
"Annecim benimle birlikte markete gelmek ister misin?"
"EVET İSTEYİM"
Jeongguk oturduğu yerden kalkıp yukarıya, giyinmeye çıkmıştı.
"Jeongguk babanı uyandırmadan giyin!"
"TAMAM!"
Jeongguk yavaşça odasının-aynı zamanda anne ve babasının-kapısını yavaşça açmış ve parmak uçlarında tintin yürürken dolabının kapağını büyük bir zorlukla açmaya çalışmış ve annesinin onun için hazırladığı günlük kıyafetlerini almış ve yavaşça giymeye çalışmıştı.
Jeongguk Üstündeki tavşanlı tulumu büyük bir zorlukla çıkarmış ve altına siyah rahat bir şort geçirmiş üstünede marvel baskılı beyaz t-shirtü geçirmişti ki kıyafetlerini katlarken ayaklarının yerden kesilmesiyle tiz bir çığlık atmıştı.
Babası Jeongguku yukarı kaldırmış ve poposunu ısırmaya başlamıştı
"BIYAK BIYAK BABAA! POPOM ACIDI!"
"İn bakalım küçük adam.Nereye gidiyorsun bakalım? "
"Annemle biylikte maykete gidiyoyum yeteyince açıklayıcı olmuştuy umayım babacığım"
"Bak sen"
Babası Jeonggukun bu bilmişliğine gülmüş ve poposuna hafifçe vurmuştu.
Jeongguk koşarak aşağıya inmiş, annesi de çantasını almış ve Jeongguku bekliyordu.
"ANNE KAÇTIM GELDİM BABAM BENİM POPOM ISIYDI"
Bayan Jeon gülmüş, eşine markete gideceğini söylemiş ve Jeonggukla birlikte arabaya doğru ilerlemişti.
____________________Jeongguk ve annesi eve gelmiş,kahvaltılarını yapmış ve kızlarının giyinmesini bekliyorlardı.
"Hayatım sende gelsene bizimle"
"Hamakta yatıp keyif yapmalıyım.Belki gelirim sonra"
Bayan Jeon eşine öpücük atmış ardından Jeonggukla birlikte dışarı çıkmışlar ve kızlarına seslenmişti.
"Sana,Nayeon biz dışarıda bekliyoruz sizi acele edin!"
"Anne acaba tae hyungum hangi yenk şoyt giymiştiy"
"Gidince görürüz bebeğim"
_____________________Jungkook annesinin elini bırakmış, Havuzun yanında gördüğü bedene doğru koşmaya başlamış aynı zamanda da annesinin arkasından seslenmelerini duymayacak yoluna koşarak devam etmişti.
"TEYUNG TEYUNG BEN DELDİM"
"Hoşgeldin Jeongguk"
İki arkadaş birbirine sarılmış ve Tae hyungu ile havuza girmeye hazırlanmıştı.
"Jeongguk kolluklarını takmalıyız, buraya gel"
Jungkook annesinin yanına gidip mavi kolluklarını kollarına geçirmiş ve Tae hyungunun yanına gitmişti.
"Hyung, keşke bende senin dibi bunlayı takmadan yüzebiysem"
"Sen büyü beraber yüzeriz. Sen bana tutunursun hm?"
"Oyuy.HADİ ATLAYALIM HYUNG HADİ"
"Tamam gguk.Hadi 1,2-
"ÜÜŞ"
Taehyung gözlerini açınca kendini suda ıslak halde bulmuştu. Lakin yanındaki küçük kurabiyesi ona kıkır kıkır gülüyordu.
"Bat nasıy atyadım ama"
"Afferin benim aşkıma"
"A-aştın mı"
"Evet aşkın.Sen benim aşkımsın"
Taehyung bunu söylerken Jeonggukun alnındaki ıslak saçları geri itmişti.
"Hyung a-ama bunu biybiyine aşık kişiyey söyyemes mi"
"Jungkook,Taehyung! Hadi gelin bir şeyler atıştırmalıyız"
İkiside havuzdan çıkmış, Bayan Kimin verdiği havlulara sarılmışlardı.
"Alın bakalım.Size limonata aldım."
"Teşettüyley"
"Teşekkür ederim anne"
Jungkook bir süre boyunca Taehyunga bakmış,ardından yanına giderek Hyungunun havlusunu kenara ittirmiş ve kendi havlusununa ikisinide sarmıştı.
"Biz geldik!"
Jungkook ablalarının sesini duymuş ve kaşlarını ardından kaşlarını çatmıştı. Ablaları ne zaman yanında Tae Hyungunu görse onun dibine girmeye çalışırdı.Zaten aynı sınıftalardı ve bu Jungkooku sinirlendiriyordu.
"Nasılsın Taehyung?"
"İyiyim Nayeon sen?"
"Sağol bende iyiyim. Yanına oturabilir miyim?"
"T-tab-"
"Oymas.Sevdilimle beni yahat bıyak"
"Jungkook sen bu kelimeleri nereden öğreniyorsun? Akşam seni babama şikayet edeceğim görürsün."
________________Günün sonunda Jungkook annesinin kucağında uyuya kalmış, O yüzden eve gitmek zorunda kalmışlardı.
Taehyung gitmeden önce Jungkookun yanağına öpücük kondurmuş, Nayeon,Sana ve Bayan Jeona görüşürüz diyip annesi ile eve dönmüştü.
■
bu bölüm içime sinmedi umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Ladies - Taekook
FanfictionJeongguk ve en yakın arkadaşı Taehyung -Kids Taekook🦋