İlk bölüm UwU (T or D ingilizcedeki Truht or Dare'ın kısaltımı. Truth or Dare= Doğruluk mu cesaretlik mi?
Akemi: Eyo hadi D C oynayak.
Herkesin canı sıkılıyordu bu yüzden kabul ettiler. Şişeyi çevirdik. Luna Melody'ye soruyordu.
Luna: D or C.
Melody: C... Bir dakika ne dedim ben?!
Akemi: C dedün değiştiremezsin.
Luna: Git ve tuvaleti temizle UwU. (_melody_12 knk yandun)
Melody: #Neden C dedim ki#...
Melody ayağa kalktı. Herkeste onunla birlikte ayağa kalktı. Tuvalete doğru gittik. O tuvaleti temizlerken biz onu izledik.
Belli bir süre sonra salona geri döndük ve tekrar oturduk. Şişeyi çevirdik. Akemi(meh) Jeff e soruyordu.
Akemi: D mi C mi?
Jeff: En fazla ne söyleyebilirsin ki?
Akemi: Knk beni küçümseme.
Jeff: C.
Akemi: Slendy'e " Slendy slendy slendy (selena gibi skdjdnnf) Zalgo Akemi'yi kaçırdı" de ve o tam gidecekken "şakaydı" de UwU.
Jeff: Ben sana ne yaptım?
Akemi: Beni küçümsemeyecektin.
Jeff ve herkes ayağa kalkar. Diğer herkes gizlenir ve jeff Slendy'nin yanına gider.
Jeff: Slendy slendy slendy Zalgo Akemi'yi kaçırdı.
Slendy: O ne yaptı?! Şimdi görücek gününü o-
Jeff: Şakaydı...
Slendy:....... Jeff ceza aldın. Bütün evi temizleyeceksin
Akemi: ÙwÚ
Herkes salona dönüp oyuna devam ederken Jeff iş başı yaptı. Şişeyi çevirdik. Moon Light'a soruyor.
Moon: D mi C mi?
Light: O kadar şeyden sonra tabi ki D.
Moon: Sana ne sorsam ne sorsam....
Jeff temizlik yaparken bir yandanda oyunu izliyor.
Jeff: Hmm bence ona k-
Melody: Jeff işine dön.
Jeff: Hmph.
Estel: Hmm.. Moon bir gelsene buraya.
Moon Estel'in yanına gitti. Estel Moon'un kulağına bir şey fısıldadı.
Moon: Tamam bunu sorucam. Light...
Light: Evet.?
Moon: En utanç verici anını anlat bize.
Light:.....
Moon: Hadi ama.
Light:( dilnphlvn ehe cevabı buraya yaz)
'Tepkiyi yukarıya cevap gelince oranın altına yazarsınız'
Şişeyi gene çevirdik. Clockwork Akemi'ye(meh) soruyordu.
Clockwork: D or C?
Akemi: D...
Clockwork: Hmmm. Sana ne soralım bakalım...
Loriles: Benüm bir fihrüm var.
Clockwork: Söyle bakam...
Loriles Clockwork'un yanına gitti ve kulağına fısıldadı.
Clockwork: Hoşuma gitti gı. Bunu soracam.
Akemi: Hadi seni bekliyom.
Clockwork: Şimdi Akemi-san...
Akemi: Seni dinliyorum.
Clockwork: En büyük sırrın ne?
Akemi:.....
Jeff: Benim yerime intikam aldığın için sağol ÙwÚ.
Clockwork: Sus ve işine dön Jeff.
Jeff: Niye bu kadar kabasınız yaw
Clockwork: Şimdi sana döndük Akemi-san söyle bakalım en büyük sırrın ne?
Akemi: *Derin bir nefe alıp verir ve boğazını temizler* Ben bebekliğimden beri birini tanıyorum size isim veremem ama ona koyduğum isim Zeus. Zeus-kun ile bebekliğimizden beri tanışıyorduk. Çocukken birlikte çok eğlenirdik. Hatta bir çok defa birlikte evcilik oynamıştık. Eski kanalımda video çekmiştik. Fakat bir gün ailelerimizin bir sebebten dolayı kavga etmesi sonucu ayrılmak zorunda kaldık. Bundan çok zaman sonra (baya bi fazla) sonra onu sevdiğimi fark ettim. Bunun üzerine 1-2 ay sonra Taekwondo'ya gitmeye başladım. Ben Ashley(knkm) ve onun kardeşi birlikte gidiyorduk. Orda siyah kuşak bir çocuk vardı.(_melody_12 ve I_Am_Groot0 size bahsettiğim) İşte onunla habire tartışırdık. Ama sonra arkadaş olduk, sonra knk ve sonra ondan hoşlanmaya başladım ve bunu fark etmemden 1-2 gün sonra bana birinden hoşlandığını söyledi ve bana ismini verdi... Canım acımıştı. Bundan 1 ay sonra kurs havuz etkinliği düzenledi. Havuzdan dönerken hoşlandığı kızdan artık hoşlanmadığını söyledi bana. Umut dolmuştum. Bundan 5 ay sonra ara tatilde ben Bartın'a gitmiştim. Bana mesaj attı. Benden hoşlandığını söyledi bende karşılık verdiğimi söyledim ama 1 gün sonra olayı çevirdi. Hatay'a dönünce bunu konuşalım dedim. O da onayladı. Hatay'a dönünce konuştuk. Meğersem kuzeni bana şaka yapmış... Bu iki plotonik aşktan da belli kişiler hariç kimseye bahsetmedim. (Umarım gözünüzü yormadım(kafanızı şişirmedim))
*Tepkinizi yazın*
Şişeyi tekrar çevirdik. Bu sefer Mia Silver'a soruyordu.
Mia: Pekii. Silver yaşadığın. Bir paranormal olayı anlat.
Silver:( _sugar_06 sen yaz buraya)
'Yukarıya cevap gelince tepkiler buraya'
Ehe part 2?