Prolog

612 22 11
                                    


Jesteś [T.I] masz 19 lat i jesteś
Polką, mieszkającą od pół roku
w stolicy Korei, Seulu. Ludzie często się na ciebie dziwnie patrzą, bo masz tylko 155cm wzrostu więc na co dzień nosisz bardzo wysokie buty.

Twoją pracą jest Youtube. To tam pokazujesz całe swoje życie, rozwijasz pasje, spełniasz marzenia itp. Pewnego dnia wybierasz się pod wytwórnię Big Hit Entertainment aby nagrać filmik na swój kanał który był wyzwaniem od twojej widzki.

Miałaś zatańczyć wybraną choreografię BTS przed budynkiem wytwórni. Nagle z okna twój taniec dostrzegł ich menadżer. Wyszedł przed budynek tym samym przerywając ci nagranie. Zaczął mówić:

Menadżer:
- Witam. Co tutaj robisz?

Stałaś jak wryta po czym lekko poddenerwowana odpowiedziałaś:

Ty:
- Bardzo przepraszam! Nie chciałam przeszkadzać, po prostu dostałam Challenge od mojej widzki że mam zatańczyć pod tą wytwórnią jakąś choreografię BTS. Ale jeśli przeszkadzam to już uciekam.
Nie chciałam robić kłopotu.

Menadżer:
- Challenge? Od widzki? - wydawał się bardzo zaskoczony.

Ty:
- A no tak zapomniałam. Bardzo mi miło Pana poznać. Jestem [T.I] i prowadzę swój kanał na Youtube. Pokazuje tam swoje pasje, robię filmiki makijażowe, taneczne i różne takie. Stąd mam ten Challenge i właśnie go nagrywałam. Przepraszam za kłopot. Już sobie stąd idę. Dowi...

W tym momencie przerwał Ci z lekkim uśmiechem na twarzy:

Menadżer:
- Nie przeszkadzasz. Tak właściwie to przykułaś moją uwagę z okna. Mam dla Ciebie pewną propozycję Ale musiała byś podać mi swój numer telefonu i nazwę kanału na Youtube.

Byłaś bardzo zaskoczona Ale Bez wahania podałaś mu dane, o które cię poprosił.

Menadżer:
- Do 10 dni dostaniesz telefon z wytwórni. Wtedy dowiesz się o co chodzi.
I już Ci nie przerywam. Możesz nagrać jak tutaj tańczysz.

Ty:
- Dziękuję i dowidzenia.

Menadżer:
- Dowidzenia.

I szczęśliwa jak nie wiem co, znowu włączyłaś kamerę i zaczęłaś tańczyć. Starałaś się oddać każdy ruch z jak największą precyzją i gracją.

No przecież jesteś pod wytwórnią swoich idoli i w każdej chwili któryś z nich może cię dostrzec z okna. Po paru minutach skończyłaś, więc wzięłaś swój statyw z kamerą i wróciłaś do domu.

Była godzina 20:30 na zegarze więc poszłaś pod prysznic i ubrałaś się w letnią piżamkę z bt21:

Usiadłaś na swoim dużym, wygodnym łóżku, wzięłaś kamerę, laptopa i potrzebne kable do podpięcia sprzętu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Usiadłaś na swoim dużym, wygodnym łóżku, wzięłaś kamerę, laptopa i potrzebne kable do podpięcia sprzętu. Do pierwszej w nocy siedziałaś nad montażem swojego filmiku, ponieważ "ma być idealny".

|| Jeden Wieczór || ~ Jimin x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz