Party vs. Sex?!

203 4 1
                                    

Napsal mi Rosťa "Dneska party v Golemu?!"  A na to mi hned napsal Maty "Stavíš se za mnou? Mám na tebe chuť kočko:*"

Vduchu jsem si říkala "Kurva co teď?! SEX vs. PARTY?!"

Vůbec jsem nevěděla. Pak jsem si řekla proč neskamarádit moje dva kamarady?^^ Něčeho se napijem pak jako vždy ztratim Rosťu v davu a tak stihnu zmizet s Matym na horni patro... Obou jsem napsala to samé

"Dneska sraz v 21:30 před Golemem představím ti kamaráda"
Ani ne pět minut...

Rosťa "Ty s ním chlastáš?!"

Maty "Ty s ním šukáš?!"

Neodepsala jsem jim jen jsem se usmála.

Šla jsem do koupelny a napustila si vanu a do ni nasypala lístky od růže. Cela jsem se do ni ponořila a pak so oholila nohy a celé tělo namazala tělovým mlékem.

Vybrala jsem si tričko s výstřihem jak vrata a k tomu leginy a vysoke podpatky. Lehce jsem se namalovala a jelikož jsem věděla že ti mamrdi budou mít spoždění vyrazila jsem 21:30
O 10 minut později...

21:45 konečně došli a ja je nemusela ani seznamovat došli spolu až ke mě a oba dva mě objali. Šlo poznat že v sobě něco měli..

"Tak co? Jdeme?" Řekla jsem

"Jasně" Řekli oba s úsměvem..

Vešli jsme do Golemu kde to už slušně žilo.. Odložili jsme si bundy a šli hned tančit.. Rosťa se stratil hned při první písničce a asi po 20 minutách jsme ho viděli za barem s nějakou kočkou. Pochopili jsme že nás nehledá a tak jsme vystartovali do horního patra... Popravdě? Milovala jsem sex s Matym.Věděl přesně co má dělat. A tak kurevsky dobře líbal! Přimáčkl mě na stěnu a začal mě líbat. Jednou rukou mi prohrabával vlasy a tou druhou mi mačkal zadek.. Já jsem mu od krku sjížděla rukama po jeho vypracovaném těle až jsem dojela na to misto kde jsem chtěla být.. Už rukou jsem cítila jeho délku. Klekla jsem si a rozepla mu kalhoty, rychle stáhla značkové boxerky a vzala jeho penis do ruky a trochu jsem si s nim hrála... Pak jsem jeho celou délku dala do pusy a jezdila po něm jazykem. Při tom všem mě držel za hlavu a udával tempo... Když jsem viděla jak zaklání hlavu a začíná silně vzdychat, bylo mi jasný že už bude. Ani ne do 5 minut se udělal do mojí pusy a ja se mu postavila před oči a polkla jsem jeho sperma a pak si olízla rty při čemž mě rychle otočil a zasunul do mě jeho penis... Byla jsem zapřená o stěnu a silně jsem s ním vzdychala... pak si mě otočil a ja na něj nadskočila a začala se pohupovat... Když už jsem cítila takové chladné šimrání věděla jsem že už budu. V tu chvíli řekl Maty "Udělej se semnou" stalo se.. Oba jsme navzájem silně vzdychali... Lehli jsme si na zem a odpočívali... Leželi jsme vedle sebe uplně nazí což nebylo poprvé. Jenže v tu chvíli jsme slyšeli něčí kroky mířící ke schodům...

Než jsme se stačili někam schovat nebo obléct tak se rožlo světlo v celé hale a najednou tam vešel velk tlustý chlap..

"No to si děláš...."

SCHEIZERKde žijí příběhy. Začni objevovat