Nadržený týpek

171 1 0
                                    

"No to si děláš prdel?!" Stáli jsme tam všicni tři v tváři tvář a koukali na sebe. Po nějaké sekundě jsem si uvědomila že jsem celá náha.. Sáhla jsem rychle po tričku a dala ho na sebe... Když jsem chtěla naznačit že už půjdem, týpek si opřel ruku o dveře, tak abych nikam nemohla a řekl tu legendární frázy "Buď mi tady vykouříš nebo půjdem hezky spolu dolů a budu nucen to říct pořadatli a ten pustí kamery na plátno aby to všichni viděli" Chvíli jsem na něj čuměla ale pak mi to došlo "Když to udělám, půjdu pak sváma do zadu apředemnou smažete snímky z kamery ano?"řekla jsem naštvaně a vystresovaně.. Týpek jen kývl.. Když jsem si klekla tak jsem slyšela Matyho jak se jen smál. Nebylo fér že jsem to odsrala jen já... Rozepa jsem mu kalhoty a trenky velikost XXL.. Hned ja jsem to sundala tak na mě vybafla jeho obří kláda. Bylo to až děsivé. Chytla jsem ho do ruky a jen tak si s ním hrála. Po chvíli jsem se odhodlala jeho zarostlé přirození dát do úst.. Bylo to asi to nejhorší co se mi mohlo stát.. Když jsem cítila jak mi toho obřího ptáka furt cpe až do krku tak jsem myslela že vyvrhnu mé poslední jídlo. Už jsem slyšela jak silně vzdychá a pak se udělal mě do pusy. Vůbec jsem neplánovala že to spolknu.. Většinou to dělám ale ne týpkům na potkaní.. "Polkni ty mrdky!" Koukala jsem na něj jako co to kurva řekl?! Zařval "Dělej" Musela jsem to udělat jinak by z toho bylo velké "HALÓ".. Polkla jsem.. Tušila jsem žě to bude hnusný ale kurva ne! Měl ho sladký až moc.. Když jsem vstala a začala se oblíkat tak jsem viděla jen jak si Maty zapíná pásek od kalhot. Asi si nad náma honil nebo co... "Teď pojďte semnou" řekl týpek v černém.. Šli jsme někam do černé prdele a tam to bylo.. Milión kamer na 50 místech... Když jsme uviděli náš snímek tak jsem trochu zčervenala... "Vymaž te to!" Mírně jsem křikla.. Vymazal to a my jsme už odešly z Golemu ven.. "Nejlepší věc co se stala" řekl posměvačně Maty.. Falešně jsem se zasmála... Mezi tu dobu ten alkohol ze mě vyprchal a já už byla hodně unavená... Plánovala jsem jít už domů jelikož byli už 3:15 a matka by zase vyváděla... Ale pak mě Maty zatáhl ještě do flipu. Prý jen na panáka.. Z jednoho panáka se udělali 2 flašky rumu a 3 skleničky whisky... Miluju whisky s ledem to je prostě pecka! Když jsem cítila jak mi Maty nenápadně ošahává prdel,zvedla jsem se a vytáčela číslo Taxíka. Rychle jsem řekla adresu a jméno. Nestojím o další "trapas" a vykouření nějakému neznámému týpkovi... Dojela jsem domů... Chvýli jsem stála před dvěřma a koukala na mobil.. Kdy moje oči zaostřili 4:59 a pak hodiny přeblikly na 5:00 tak jsem trochu zkaměněla.. Vešla jsem domů a v chodbě se rožlo. Modlila jsem se at to není máma ale jen pes... hah, marná snaha. Máma s ohněm v očích ke mě příchází.. Tuším že bude zle ale nedávám to najevo. "Bavila jsi se?!" Řekla rázně "Ale jo, celkem jo" (PLESK, PLESK) dostala jsem z obou stran. Jelikož moje matka není známý bitkař tak jsem se jen poškrábala na tváří a poslala pusu vzduchem a řekla "Dobrou noc" Zabouchla jsem dveře svlékla se... Jen jsem slyšela za dveřma jak si matka mrmle sama pro sebe "To není možný! Je ti teprve 13! Vzpamatuj se!" Odpověděla jsem "Ty jsi tady ta co mě má vychovat" To ji asi urazilo. Slyšela jsem hlasité prásknutí dveřma a rázné kroky dál od mého pokoje.. Sousedi mají každé brzé ráno veselo.. Nikdy jsem nebyla maminčina holčička... A ani s tím nehodlám začit mami. To co ze mě je, za to si můžeš sama, ale úplně sama...

10:30 Sotva otevřu oči a hned mě probudí řev "Ty si ze mě snad děláš prdel ne?! Myslíš že jsem úplně blbá?!" Nevěděla jsem o co jde jen jsem mírně příkívla hlavou.. "Jo?! Ty si to myslíš?!" Křikla na mě a z mé tašky začala vytahával zapalovače,spousu kondomů,cigarety,prázdné obaly od cigaret a kondomů... "Ty jsi s někým už spala?! Si vůbec ještě panna?! Panebože, panebože! Co jsem komu co udělala? Že já mám zrovna takovou dceru?!"  Svalila jsem se na zem a udělal že ji neposlouchám "Takže holčičko...

SCHEIZERKde žijí příběhy. Začni objevovat