Part 1 #Takut

146 8 2
                                    

PAGI

Kriiiing Kriiiing

Yoona - Ishh bising lah. Orang nak tidur pun tak senang.

Jin - Yoona sayang bangun cepat harinikan first day sekolah.

Yoona - Oppa 5 minit lagi

jin - Yelah tapi kalau pancake favourite Yoona habis jangan nak salahkan orang

Yoona - Whatttt!!!!  Okey² Yoona dah bangun.

Jin - Good. Macamtu lah adik abang. Mandi tau abang turun dulu k.

Yoona - Yelah.

Selepas itu aku pun terus mandi dan pakai pakaian yang aku pilih semalam

Maklumlah aku tak boleh nak pakai baju yang seksi² nanti abang- abang aku bising

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maklumlah aku tak boleh nak pakai baju yang seksi² nanti abang- abang aku bising. Selepas bersiap aku terus turun untuk ke bawah.

Yoona - Good morning oppas

BTS - Good morning princess

Yoona - ishh oppas ni tak payah lah panggil Yoona princess malu la

jimin - Biarlah. Kan comel nama tu sama macam adik oppa yang comel ni.

Yoona - Yelah oppas tapi jangan panggil nama tu depan orang okey.

BTS - Okey princess

Aku pun terus duduk di meja makan. Aku duduk di sebelah Jungkook oppa maklumlah Jungkook oppa kan kembar aku. Aku panggil dia oppa sebab dia lebih tua daripada aku. Tua 30 minit je.

Jungkook - Adik macam mana rasa?  Harini kan first day sekolah kat sekolah oppas?

Kalau korang nk tahu aku dulu sekolah tak sama dengan oppas aku sebab hal tertentu. Tapi lepas aku ada masalah dengan budak² sekolah aku abang² aku pun buat keputusan untuk aku sekolah di sekolah yang sama dengan mereka. Lupa pulak aku nk cakap parents aku dah takde sebab kemalangan masa diorang kat bussiness trip 2 tahun yang lepas.Keluarga kitorang ni kaya so kitorang takpayah susah² untuk kerja kerana harta kitorang banyak.

Yoona - Yoona takut lah oppa.

Teahyung - Nak takut apanya sayang oppa semua kan ada. Kalau ada orang yang nak buli Yoona beritahu je oppas.

Yoongi - Ye sayang jangan risau oppa semua ada untuk protect yoona okey.

Yoona - okey oppas.

Namjoon - Oppa semua ada rule untuk Yoona.

Yoona - Rule?!!!! Berapa banyak rule yang oppa nak yoona ikut?

Namjoon - Satu je sayang.

Yoona - Yelah. Apa satu rule tu?

Namjoon - Yoona tak dibenarkan bercakap dengan dengan mana² lelaki tanpa kebenaran oppa semua okey?

Suara Namjoon oppa tiba-tiba berubah. Maklumlah abang² aku ni kan overprotective.

Yoona - Yelah oppa.

Jin - Dahlah makan cepat. Sekarang ni dah pukul 7.50 sekolah start pukul 8.30.Nanti lambat pulak.

BTS dan Yoona kecuali Jin - Yelah.

Selepas siap makan aku dan abang pun bertolak ke sekolah menaiki kenderaan yang dipandu oleh Namjoon.

τō ߣ ©ōÑτíÑú£Ð

My Overprotective Brothers Where stories live. Discover now