!Story¡
Taehyung,hyungunun telefonunu bırakması ile yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı. Yoongi istemeye de olsa karşısında oturan Jimin'e döndü.
"Park Jimin,değil mi? Bizim Tae senin çalışmalarını baya sıkı takip ediyor. Tanışmak da istiyor ama cesareti yok. O yüzden hadi tanışın."
Taehyung ağzı açık ona bakarken Yoongi ilgisiz moduna dönüp eline telefonunu almıştı.
"Ehm, senin adın ne peki?"
Jimin bunu sorarken içinden onun ismini zaten bildiğini geçiriyordu...
Tanışmanın ardından Taehyung ödevini iyi yaptığı için-Yoongi'nin ona göndermiş olduğu tüm Jimin ve Jungkook ile ilgili olan videoları izlemişti-Jimin ile baya sohbet etmeye başlamışlardı. Jungkook dönmeyi planlayıpta onları konuşurken görünce geri adım basıp gidecekken Yoongi konuştu.
"Hey, Jeon. Daha ne kadar tuvalete gideceksin?"
"Aslında..gitmiyordum. Dönüyordum."
Son anda Yoongi yüzünden dönmek zorunda kalınca şansına küfretti ve Jimin'in yanına oturdu. Sunbaelerin konuşmasına katılmak istedi ama tanımadığı birinin evliliğinden bahsediyorlardı. Kaderine mahkum bir şekilde Jimin'e kurban gitti.
"Bak bu da Jeon Jungkook. Büyük ihtimalle tanıyorsundur. Ama tanışmayı resmileştirmek daha iyi olur, hm?"
"Kim Taehyung."
Taehyung gülümseyerek elini uzatınca Jungkook ne yapacağını bilemedi ve elini tutmak istediği sırada tabakları yere düşürdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YoonMin-Instagram
Short Story→v _nim: Ohaohaoha. Çok temiz düştüm. Hyung bunu bana ayarlamalıyız! @/swag_ii← ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ⓣⓐⓔⓚⓞⓞⓚ ♬Çok beğenin bu kitabı olur mu (=^-ω-^=)