1.8 pt2

3.7K 202 59
                                    

Ma chérie:
Hayatım geldim seni bekliyorum🐇

Ma fraise:
Geliyorum hemen😊

______________________________

"JK"
30.12.2019

Arabanın kapısı'nın açılmasıyla tae'nin geldiğini anladım ve hemen ona dönüp sarıldım  "Çok özledim seni taetae"

Tatlı bir şekilde gülümsedi.
"Ya bende seni özledim kook" ve ben öldüm teşekkürler aşkm.

Arabayı çalıştırıp gideceğimiz yere doğru sürmeye başladım.

"Nereye gidiyoruz aşkım?" Diye tatlı bir şekilde sorunca mecburen cevaplamak zorunda kalmıştım.

"Lunapark'a gidiyoruz ama çok fazla duramayız ordan sonra başka bir yere gideceğiz bugün programımız çok dolu"

________________________

Lunapark'a geleli beş dakika falan oldu ama herkes benim güzel sevgilime bakıyor. Sinirlenme kook sinirlenme.

"Sevgilim hangisine binelim ilk önce?"

Aletlere bakıp atlıkarıncayı gösterdi.

"Atlıkarıncaya binelim kook ama ilk önce bana pamuk şeker alsak olur mu?"

Yanağını öptüm ve ona sarıldım.

"Tabiki de alırız aşkım hadi gel"

Satıcı amcadan iki tane pamuk şeker alıp, bilet satılan yere gittik.

Biletleri alır almaz aletlere binmeye başladık.

Bir saat sonra tüm aletlere binmiş ve yorulmuştuk.

Çıkışa doğru gelirken tae'yi durdurdum.

"Sevgilim benim tuvalete işim var sen arabaya git ben geliyorum. "

Taehyung'u arabaya gönderdikten sonra bende tuvalete doğru yol almıştım.

Tuvalete girdikten sonra işimi halledip
Jimin'e herkesi toplamasını bizim iki saatte geleceğimizle ilgili bir mesaj göndermiştim.

Hızla arabaya gidip çalıştırdım.

Taehyung'a döndüğümde biraz yorgun olduğunu gördüm.

"Hayatım istersen biraz dinlen sıradaki gideceğimiz yer biraz uzak yarım saatte anca varırız"

"Peki sevgilim"

Tatlı bir şekilde gülümsedi. Gözlerini kapadı.

Sıradaki durağımız olan benim en sevdiğim ve küçüklüğümün geçtiği bir kulübeye gidiyorduk.

_________________________

Burası o kadar güzel bir yer ki her geldiğimde buradan ayrılmak istemiyorum.

Denizin sesi ve kokusu huzurla dolduruyor insanın içini.

Tae'nin şaşkın başkışları eşliğinde "kook burası inanılmaz güzel bir yer burayı nasıl buldun? " Diye sordu.

Evin kapısını açmaya çalışırken anlatmaya başladım.

"Burası ben küçükken babam ile geldiğim bir yer , her hafta sonu gelir ve kalırdık. Benim için çok özel birini buraya getirmemi söylerdi babam"

Evin içine girip kapıyı kapadık  ikili koltuğa oturduk.

"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum hayatım bende seni seviyorum. Aslında seni buraya getirmemin bir nedeni daha var.

Sana mesaj ile  değil de yüzyüzeyken sevgili olmayı teklif etmek istiyordum ve ben sabırsızca davrandım.

Bugün burda sana başka bir şey teklif etmek istiyorum."

O zarif ellerini tuttum ve güzel yüzüne çıkardım bakışlarımı.

"Denizlerin tanrısı Poseidon şahidim olsun ki seni bu dünyadaki herşeyden çok seviyorum sevgilim. Benimle bir ömür buraya gelmek ve vakit geçirmek ister misin?"

Sevgilimin eline yakışacağını düşündüğüm yüzüğü cebimden çıkardım.

"Ne dersin sevgilim benimle evlenir misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ne dersin sevgilim benimle evlenir misin?"

Yaşlı olan gözlerini gözlerimle birleştirdi ve benim ölene kadar unutmayacağım o  cümleyi söyledi.

"Gökyüzünün tanrısı olan Zeus şahidim olsun ki seninle bir ömür geçirmeyi kabul edıyorum ve evet diyorum sevgilim."

Yüzüğü parmağına geçirip ona yaklaştım.

Ellerimi o güzel yanaklarına koydum ve aşkla kalın dudaklarını öpmeye başladım.

____________________________

Burda bitiriyorum çünkü şerefsiz biriyim.

Bu bölüm çok romantik oldu ya
Kdmdlddkdmd

Ben bir karar aldım
Maybe 2 veya 3 bölüm sonra bitireceğim.

Ayrıca maybe 30 bin olmuş aşırı mutluyum🥳🥳🥳

-Taeilex

Maybe | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin