(BÖLÜM 2 ) Devamı 👇🏻

16.5K 80 19
                                    

   Okula geldim ve sınıfımı aramaya başladım , ve uzun uğraş sonucu sınıfımı buldum .
Sınıfta kağıttan uçak fırlatana,tahtayı karalayana , depresyona girene kadar tüm tipler bulunuyordu .Sadece 3 çocuk normal duruyordu onların yanlarına gittim , ve merhaba dedim tanımadığım kız bana bakım merhaba sen burda yenisin galiba değilimi dedi. Bende şe-yyşş evet(  bende heyecanda saçmalamaya başladım hemen kendimi tanıttım).  Ben Ecesu Ekin buraya 1 sene önce taşındık ve daha geçen gün köpeğim bıdık öldü çok üzüldüm bende tanıştığıma memnun oldum ,dedim . Kız bana bakarak sakin ol burası sorgu yeri değil dedi .Bu arada bende Pelin Tekin ben burada doğdum büyüdüm bende tanıştığıma memnun oldum,bu arkadaşlarda Emre ve Umut merhaba desenize çocuklar. 
-Emre:Merhaba
-Umut:Merhaba
Merhaba Emre ve Umut tanıştığımıza memnun oldum sınıfa gelince tek düzgün insanlar siz olduğunuzu tek bakışta anladım . Şey Pelin senin yanın boş eğer izin verirsen yanına oturabilirmiyim ? Dedim.
-Pelin:Tabikide oturabilirsin bu sınıf öğretmen olmadığı sürece herşey serbesttir.

Teşekkür ederim Pelin (çantamı alıp Pelin'in yanına oturmuşumdur ve hoca gelmiştir)

                                                                       ...

                           (45 dk sonra ders bitmiştir teneffüs başlamıştır)

                                             (Devamı bu akşam❤️❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻  )

⛓KARANTİNA GÜNLÜKLERİ⛓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin