{jungkook dan)
Kız kardeşim jennie eve gelmesi ile tüm düzenim bozulmuştu evde garip şarkılar söylüyordu ve malesef bu gece benimle kalıcaktı...
Annem ve babam yaşıyordu onlar ile yaşamıyordum jennie ve ben ayrı eve çıkmıştık tabi aynı evde yaşamıyorduk o bir kaç sokak ileride yaşıyordu..
"Jungkook markete git!"
"Niye ya sen git"
"Ben küçüğüm!"
"Küçül de cebime gir küçükler bakkala gider hadi"
"Jungkook abiciğim gitmezsen gece uyurken sana makyaj yaparım!"
Bunu gerçekten yapardı!
"Tamam lan!"
Cüzdanımı alıp sokakta yürüdüm markete varınca içeri girdim dolapdan bir gazoz alıp arkamı döndüm ama bir kadın vardı arkamda ve ağzım açık kaldı...
Kim bu kadın?
Dayak yemiş bu kadın kim?
Burnu otuz kırk yıl boyunca hayali değirmenlerle savaşmış sarhoş bir sövalyenin sırtının rengine dönmüş ve kavun kadar şişmiş...
Kendilerini inciten her hafta her ay döven erkeği bırakıp kadın sığınma evlerine sığınacak kadar korkan
Cesur olan ve ya çılgın olan kadınlara benzeyen fena dayak yemiş görünen bu kadın kim?
Yanaklardan biri boydan boya çizilmiş.kolu alçıda olan bu kadın kim?
Kim bu kadın?
"İyi misiniz bayan?"
"İ_iyiyim"
Yanından geçip gittim gözleri korku ile bakıyordu...
Malzemeleri alıp bakkaldan çıktım ama arkamdan sesler geldi
"Yürü!"
"Bırak beni Ivan lütfen"
Arakama baktım az önceki kadını birisi götürmeye çalışıyordu hızla yanına gittim
"Ne oluyor?"
"Sen karışma kardeşim!"
"Görmüyor musun istemiyor!"
"O benim karım sanane lan istiyor...istiyorsun demi!"
Kadın korku ile konuştu
"İ_istiyorum"
"Bak korkuyorsun belli polise git"
"S_sorun yok sadece ufak bir tartışma oldu...b_ben kocamı seviyorum "
"Ah peki"
Arkamı dönüp gittim o kadın korkuyordu belli...ama ona şu anda yardım edemezdim...
Eve varınca içeri girdim jennie yı karşıma aldım ve olanları anlattım
"Sen aptalsın bir kadın orada o haldeyken yardım etmedin!salaksın sen...ya o kadına birşey yaparsa... jungkook sen orada o kadına yardım etmedin ve onu belki de şu anda dövüyor!"
Doğru söylüyordu ona yardım etmeliydim...
İçimdeki vicdan azabı ile yatağıma yattım ve uyudum......
.......
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum aşklarım ❤️❤️❤️❤️
Sizi bölümsüz bırakmak istemedim yarın bölüm gelicek❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severity•••Liskook
FanfictionKim bu kadın? Dayak yemiş bu kadın kim? {Lalisa•••Jungkook}Liskook