ECE KOCAÇINAR: Merhaba ben Ece 17 yaşındayım. Bir ablam bir Erkek kardeşim ve Annem var. Ablam benden 3 yaş büyük erkek kardeşim ise Erkek kardeşimle ise bu yine aynı 3 yaş var😂😂😂. Ablam 18 yaşında Kore'ye gitti. Kıvırcık ama şu anlarda dalgalı saçlarım var. Kahverengi gözlerim var. En sevdiğim renk pembe. Pembe rengine bayılırım. Esmerim 1,60 boyundayım ama bence biraz daha uzarım yani ablamı geçmek istiyorum. Ablam bizi her bir yılda 1 aylığına yanına alır ve Ablamlar da kalırız yani ablamlar da dediğim Teyzem de Ablamla birlikte vee Teyzemle aramda biraz komik ama 5 yaş var inanmak biraz güç ama neyyyse bu kadar.
IRMAK KOCAÇINAR: Merhaba ben Irmak 20 yaşındayım. Bir kız kardesim, erkek kardeşim ve Annem ile yaklaşık 3 yıl önce ayrıldım ve Ailemi sadece 1 yılda 1 aycık görüyorum her neyse duygusallığa gerek yok 3 yıldır Kore'de yaşıyorum Teyzem ile düz saçlıyım. Gözlerim Kahverengi. En sevdiğim renk Mavi ve Siyah 1,63 boylarındayım. Üniversite 2 ye gidiyorum.Bu arada birde sevgilim var Jimin ( jimin hayrancılar benim rolünde olabilirler).
AYŞE KOCAÇINAR : Merhaba ben Ayşe yeğenim Irmak ile Kore'de yaşıyorum 22 yaşımdayım üniversite 4 de gidiyorum en sevdiğim renk Kırmızı. Dalgalı saçlarım var kahverengi gözelere sahibim he birde Jungkook'a sahibim. 1,65 boyundayım.
MUHAMMED KOCAÇINAR: Merhaba ben Muhammed 14 yaşındayım 2 tane ablam var. 1,60 şım fakat 1,76 olmayı planlıyorum umarım olur. En sevdiğim renk Siyah. Kahverengi gözlerim var. Biraz dalgalı ama düz gibi saçlarım var. Büyük ablam sayesinde ilk uçak deneyimi 11 yaşımda yaptım hem de Kore'ye ilginç hiçbir şekilde Korece bilmiyorum ama ablam bilmem gerektiğini söylüyor bende hehe diyip geçiyorum
Bu kadar yeter.
PARK JİMİN: Merhaba ben Jimin Irmağın yaklaşık 2 aylık sevgilisiyim 1,73 boyundayım düz saçlara kahverengi gözlerim var en sevdiğim renk Mavi 25 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
JEON JUNGKOOK: Merhaba ben Jungkook Ayşe'nin yaklaşık 3 aylık sevgilisiyim 1,78 boyundayım dalgalı saçlara kahverengi gözlerim var. EN Sevdiğim renk Kırmızı 23 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
KİM TEAHYUNG: Merhaba ben Teahyung ama kısaca bana Tae diyebilirsiniz 1,78 boyundayım düz saçlara kahverengi gözlerim en sevdiğim renk Siyah... Beyaz he birde Yeşil 😁😁😁 25 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
KİM SEOK JİN : Merhaba ben Jin 1,79 boyundayım düz saçlara kahverengi gözlerim var en sevdiğim renk Pembe 29 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
MİN YOONGİ: Merhaba ben Yoongi ama kısaca Suga diyebilirsiniz 1,74 boyundayım düz saçlara kahverengi gözlerim var en sevdiğim renk Beyaz 27 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
JEON HOSEOK: Merhaba ben Hoseok ama J-hope da diyebilirsiniz. 1,77 boyundayım. Düz saçlara kahverengi gözlerim var. En sevdiğim renk Yeşil 28 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
KİM NAMJOON: Merhaba ben Namjoon ama Rapmoster veya Rm ( okuyamayan arkadaşlarımız için Arem) diyebilirsiniz.1,81 boyundayım. Düz saçlara kahverengi gözlerim var.En sevdiğim renk Siyah 28 yaşındayım şimdilik bu kadar yeter.
SELİN MERMER: Merhaba ben Ecenin en iyi arkadaşıyım aynı okulda ve aynı sınıfatyız Ece okul birincisi ben maalesef ki İkinciyim herneyse 17 yaşındayım dalgalalı saçlarım var. Yeşil gözlüyüm 1,61 im en sevdiğim renk Mor şimdilik bu kadar yeter.
MELİS MADEN: Merhaba ben Melis Ecenin 2. En iyi arkadaşıyım zaten başka arkadaşı yok bir ben varım birde Selin var. 1,61 boyundayım.Herneyse düz saçlara mavi gözlere sahibim şimdilik bu kadar yeter.
CEREN OLAY: Merhaba ben Ceren Eceyi hiç sevmem ondan nefret ederim. Aynı sınıftayım o iki arkadaşı her zaman onu koruyor ve artık yeter harneyse 1,60 boyundayım en sevdiğim renk pembe düz saçlara sahip olmak çok güzel yeşil gözlerim var şimdilik bu kadar yeter.
Arkadaşlar lütfen beğenin vote tuşuna basın.seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Çocuk KİM TEAHYUNG
ActionTürk kızımız Kore'ye geldiğinde nelerle karşılacaktı bilmiyordur