DL • 10

286 53 55
                                    

Someone ' s

Dedaun pintu locker milik Taehyung dikuak lembut.

White paper bag yang berisi sekotak jam berjenama Rolex diletakkan dengan berhati-hati ke dalam locker.

I hope you like it.

Ara?

Mata terbuntang luas apabila namanya dipanggil oleh pemilik locker.

Dia berdiri kaku seperti patung dihadapan locker namja bernama Kim Taehyung.

Dan tidak semena-mena tubuhnya diputar menghadap belakang, wajah seorang namja itu ditatap nonchalant.

So awak lah. Sweet stalker yang selalu bagi saya Cadbury, bekal and chat saya tu? ”

Dia tidak menjawab apa-apa malah menundukkan kepala sambil mengigit resah bibir bawahnya.

“ Kenapa tak confess je selama ni, Hara? ” Dagunya diraih memandang Taehyung.

Just takut yang saya akan bertepuk sebelah tangan saja. ”

“ Iyelah kita kan best friend dari tadika, baik buruk saya semuanya awak tahu. ” Iris dilarikan dari memandang anak mata Taehyung.

“ Sebab kita best friend dari kecil lah, saya suka awak. ”

Mwo?Anak mata Taehyung dipandang bingung.

“ Saya suka awak lah, Ara. ” Taehyung mengucup lembut pipinya.

“ Kalau awak nak tahu, saya lah yang bagi surat haritu. ”

Alien?

“ Ye sayang. ” Tidak semena-mena pipinya membahang.

Kajja kita pergi cafe untuk lunch. ”

Tangannya ditarik lembut oleh Taehyung menuju ke cafe.

Dia tidak melawan bahkan hanya membiarkan saja.

Sepasang senyuman manis mula terbit dihujung bibir dua orang pasangan sejoli itu.

◾️◾️◾️

Just wait, arraso?

[✔️] DE LOÎNWhere stories live. Discover now