Hát hol is kezdjem.. talán a nevemnél. Az én nevem Poór Eliza, árva gyerek vagyok és árva házban nevelkedtem. Nagyon sok gyerek van, de csak a 7-8 éveseket fogadják inkább örökbe. Mivel én 17 éves vagyok esélytelen hogy lesz valaha családom. Viszont egy nap minden megváltozott.
××××××××××××××××××××××××××××××××
1 héttel az örökbe fogadásom előttUgyan úgy ment minden mint a többi nap. Tanulás. beszélgetés. ebéd. vacsora és alvás. A legjobb barátnőmmel beszélgettem. amikor be jött a a rend felügyelő és oda jött hozzám.
-Az igazgató vár az irodájában.
Nagyon meg ijedtem hogy mi rosszat csinálhattam. Rémülten néztem a barátnőmre, de el indultam. Mikor oda értem félénken be kopogtam és egy -szabad után be is mentem.
-Szia Liza. (így becéznek)
-Jó napod igazgató úr!
-Nyugodj meg nem vagy bajban. Meg szeretnélek kérni hogy jönni fog egy család és szeretnének valakit örökbe fogadni, de nem tudok senkit sem megkérni , hogy vezesse körbe őket. Reméltem hogy te el vállalod.
-Hát nem is tudom igazgató ez nagyon nagy felelősség és ha valamit el rontok, vagy ne adj Isten nem akarnak senkit sem örökbe fogadni..
-Ne félj Liza, te vagy itt a legidősebb és bízok benned. Sikerülni fog.
-Köszönöm a bizalmát. Akkor nagyon szívesen el vállalom.
-Egy hét múlva hétfőn jönnek. A délutáni órákra nem kell be menned.
-Rendben. Viszont látásra!
-Szia Liza!
Boldogan mentem vissza a szobámba, ahol elújságoltam mindent a barátnőmnek. Nagyon örült ő is.
××××××××××××××××××××××××××××××××Elérkezett a hétfő, ma jön a család. Nagyon izgatott voltam, így az órákra sem tudtam nagyon figyelni. Kémia óra jött amit nagyon utálok, és éppen a kötéseket vesszük. Pont engem szólított fel a tanár, így jól le is járhatott mindenki előtt. Még szerencse hogy a család nem akart az órákra be ülni. Az még cikibb lenne. Elérkezett az ebéd idő. Gyorsan megebédeltem, és rohantam az aulába, de nem figyeltem és neki mentem valakinek
-Ne haragudj, nem figyeltem a lábam elé..
-Semmi baj. A mosdót keresem, nem tudod véletlenül hol van?
-A folyosó végén jobbra a 3. ajtó.
-Köszönöm szépen!
-Nincs mit. Most viszont mennem kell..
-Rendben szia!
Hát ez nagyon égő volt.. Na mindegy, mentem tovább és megláttam azt a családot, akit valószínűleg körbe kell vezetnem. Volt egy apa, egy anya, és egy fiú. Oda értem, és be mutatkoztam.
-Jó napot, én Eliza vagyok de hívjanak csak Lizinek.
-Szia Lizi! (mondta az anyuka) Mi vagyunk a Kempf család. Lassan indulhatunk csak várjuk a másik fiúnkat. Á! Itt is jön.
-Szia ismét! Köszönt a számomra még mindig ismeretlen fiú.
-Az én nevem Kempf Zoltán, de hívj csak Zozonak. Ő itt a testvérem Patrik, és a szüleim.
-Szia ismét! Én Eliza vagyok, de hívj csak Lizinek.
-És mióta dolgozol itt? Kérdezte az apuka.
-Ó, én nem itt dolgozok. Én is egy árva vagyok, csak megkértek hogy vezessem önöket körbe.
-Ne haragudj! Nem tudtuk.. És mióta vagy itt? Voltál már örökbe fogadva?
-16 éve. És még soha sem voltam.
Elindultunk az árvaházba. Először az ebédlőt, majd a termeket, és végül az udvart mutattam meg, ahol a gyerekek voltak.
-Itt is vagyunk. Van elképzelésük kit szeretnének örökbe fogadni?
-Hát egy lányt szeretnénk.
Hangosan kezdett el csörögni a telefonom.
-Sajnálom ezt fel kell vennem.
Az igazgató hívott hogy mindjárt jön, és átveszi a családot ezért oda mentem hozzájuk, és mondtam hogy mennem kell.
-Rendben köszönjük hogy segítettél nekünk.
Leültem egy ottani padra, és be indítottam egy zenét, ami nem más volt mint lady gaga applause száma. El kezdtem táncolni. Nem vettem észre hogy lett néző közönségem, mivel ott állt Zozo és engem bámult. Mikor véget ért a tánc, leültünk beszélgetni.
-Nagyon jól táncolsz. Bárcsak én is így tudnék.
-És te mit szeretsz csinálni Zozo?
- Hát bmx világ bajnok vagyok, de egy időre abba kel hagynom mert rosszul érkeztem, beütöttem a lábam és pihentetni kell de semmi komoly.
Majd felénk jött Patrik, és szólt Zozonak hogy mennek de előtte Zozo bejelölt instán, majd adott az arcomra egy puszit, és elment.
Én visza mentem a szobámba és pihentem.
Este nem jött álom a szememre, ezért írtam Zozonak. Szerencsére vissza írt.
Szia. nem tudsz aludni?
Hát nem igazán. nem lenne kedved egy kicsit beszélgetni?
Nagyon sokáig el beszélgettünk, és ki derült hogy van egy cuki kutyusa neki is, és Patriknak is. Csumpinak hívják Zozo kutyusát, Zizinek Patrikét. Azt is meg tudtam, hogy egy saját bmx pályájuk van a háznál. Van jogsia, és egy csodaszép autója.
A beszélgetés után gyorsan elaludtam.
Másnap reggel egy nem várt hír fogadott. Még pedig hogy össze kell pakolnom és az aulába kell mennem, mert örökbe fogadnak. Szomorú voltam, mivel itt kell hagynom a legjobb barátnőm, akitől el sem tudtam köszönni.
Amikor megláttam a leendő családomat, nem hittem a szememnek. A Kempf család fogad örökbe! Oda mentem és megöleltem Zozot, Patrikot, és az új nevelő szüleimet.
Vidáman mentünk az új lakhelyemhez, és vártam hogy mi lesz az új életemmel..
××××××××××××××××××××××××××××××××Remélem hogy tetszett az első rész és várjátok a többit. Bármilyen kritikát fogadunk!
Emi&Szimi
YOU ARE READING
A Mostohabátyám f.f [K.Z] ITT LEZÁRVA
Fanfiction~~Sziasztok, Poór Eliza vagyok. A kis történetem egy nagy felfordulással kezdődött. Bevallom nem hittem volna hogy ez megtörténik. Az egyik szemem sír, a másik örül. Egy olyan esemény következett be az életemben, amit soha nem kívántam volna... Visz...