hayata bir sıfır geri başlayanlara

47 7 2
                                    

Bugünde her gün olduğu gibi sıradan bir gündü,belkide ben öyle düşünüyordum.aalinda benim için sıradan bi gundu a kardeşlerim için pekte öyle değildi çünkü okulun ilk günüydü.bugun liseye yeni başlayacaktım ama heyecanlı değildim aslını söylemek gerekirse biraz üzgünüm neden diye soracak olursanız bu liste hiç gitmek istemiyorum çünkü sadece bir kız lisesi ve imam-hatip kız lisesi o kadar çok agaldimki bu okula gideceğim için daha gitmeden okulu tanımadan kafamda bir sürü soru vardı
-Acaba dersleri yetistirebilecekmiyim?
-tum okul kız acaba alisabilecekmiyim?
-Giyim kusama alisabilecekmiyim... Daha bir sürü soru. O kadar çok uzgundumki ya anlatsam anlamzsiniz. Şöyle bir şey düşünün ki coldesiniz ve  bı hayvan leşi yemek zorundasınız öyle bişey siz düşünün artık.

Ve okulun ilk günü (gitmeye mecbur olduğum okul.)
Okula gittim ve boş boş etrafta dolaniyordum ne yapacağımı bilmez aptal gibi.ve sonunda sıra yapıldı ve derse girdik.ders çok sıkıcıydı.sikitidan patlamak uzereydim çünkü ders edebiyatti.cok sakin ve sessiz bir hocaydi sınıfta çit bile çıkmıyordu zaten sınıfta ayrı bı bogukluk vardı.oh be sonunda zil çaldı ve dışarı ciktim.cok açtım ve kantini aramaya basladim. Bulamadim.ve zil caldi  derse tekrar aç gök zorunda kaldım.ders imgilizceydi siniftakilere bakınca çok şaşırdım sanki lunaparkta çarpışan arabalara binmisler  gibi eğleniyorlardi ve bana çok saçma geldi nedenini duymak isterseniz ben küçüklüğümden bu yana ders çalışmayı, okula gitmeyi ,erken kalkmayı sevmezdim ve ban çok saçma gelirdi.ve hala öyle geliyordu. Bende derste öylece durup onları izliyordum ve herkes kendini ingilizce tanitiyordu kelimeleri yanlış söyleyince tüm sınıf gülüyordu ve bu bana çok saçma geliyordu. Bana sıra gelmemesi için ders boyu dua ettim ki bu imkansızdı zaten sınıfta çok az kişi vardı ve sıra bana geldi. 

EGER BEGENDİYSENİZ YORUMLARA HİKAYENİN DEVAMİNİ YAZMAMI SOYLEYEBİLİRSİNİZ UMARİM BEGENİRSİNİZ KÜÇÜK YAZAR MİNAA🙂🙃

İÇİMDE KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin