Cihangir Hocaa

38 6 3
                                    

O dediğim kişi Cihangir hoca ingilizce hocası.
-bu adam az önce okulda degimiydi ya.insallah beni görmemiştir.ya zaten sinir olmuştum bide karşıma çıktı hemde her zaman takildigimiz kafede.
Sanırım beni gördü yanıma doğru geliyordu bende telefona dalmış gibi yapıyordum.
-Allh'im ne olur gelmesin ne olur ne olur...
Derken geldi.
-Cihan hoca: ooo mina hanım ne işiniz var burda seni derste olman gerekmiyor mu?
-burasi okul değil kusura bakmayın ama ne yaptığım sizi ilgilendirmez.
-zamane gençleri işte ne yapayım.ben okulda da öğretmeniim disardada.
-okay ama şuanda dışardayiz ve bana karisamazsiniz HOCAM.
-iyide ben sana karismadim ki na kadar da asabi bir kizsin.
-ben asabi filan değilim.sadece sinif,okul, sabah kahve icmemem biraz sinirliyim o kadar.
-vay küçük hanimada bakın siz.siniftakilerin neyini beğenmedim ki?onlar senin akranin.
-onlar benim akranim filan değil benim onlardan iki yaş büyüğüm.do you understand me?
-vay vay vay sen ingilizce konuşabiliyormuydun ya?
-e tabi kucukken ingilizce egtimi almistim.
-oo iyiymiş.
Tam o anda Burak içeri girdi.vay ve onu görünce şok oldum neden diye soracak olursanız yaz tatilinde burda değildi ve o zamandan beri görüşmemistik.ya gerçeği söylemek gerekirse bayağı yakışıklı olmuştu.onu görünce çok sevindim çünkü Cihan bey hocanın sohbetinden çok sıkıldım.beni görünce hemen sarıldı.tabi Cihan hocada dönüp kaldı.
Burak:vay mina çok değişmişsin çokta güzel olmuşsun.
Mina:ben mi senmi sen daha çok değişmişsin.
Burak:Cihan hocaya bakarak bu da kim yeni boyfriend ibni deyince ağzının ortasına yapistirasim geldi çünkü Cihan hocayı sevmemiştim biraz yakışıklı hatta birazdan fazla yakışıklı olabilirdi,hatta boyunda uzundu ama bunlar beni hiç ilgilendirmiyordu.
Burak öyle diyince Cihan hoca hemen lafa atladı.
Cihan hoca:ah mina böyle patavatsız insanlarla nasıl takılıyorsun senden hiç beklemem doğrusu .
Deyince burak'ta şanteller attı.
Burak:minaaaaaaaaaa bu yarım akıllı kim?bide  bana patavatsız diyor.
Yeni ingilizce öğretmenim.dedim ama Burak hala sakinlesmemisti.cok sınırlıydı çantanı topla gidiyoruz mina dedi.ve bende kavga çıkmasın diye çabucak eşyalarımı topladım ve cihan hocaya :hocam kusura bakmayın dedim ve çıktım.burak araba kullanıyordu ama ehliyeti yoktu aslında arabatya binerken biraz korktum ama bindim.burak öyle dedikten sonra Cihan hocanin yüzü düştü.sonra Burak beni eve bıraktı ve eve gidene kadar tek bir kelime dahi etmedim bugün okuldan sonra burak'la çok egelniriz diye düşünmüştüm ama hiç birşey düşündüğüm gibi olmadı😔



Devamını yarın yayinliyacam umarım bu bölümü beğendiniz 🙃🙂😋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İÇİMDE KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin