rolan-1

85 30 2
                                    

rolanizm Söz veriyorum bütün bu olanlar sona kalan yaşam hakkımı sadece güzel işler yapmaya adayacağım ve koşullar ne olursa olsun mutlu olmadan ölmeyeceğim!. kendime daha çok değer vereceğim. Sevdiğim hiçbir şeyi ertelemeyeceğim,dışarda doya doya gezip sevdiğim yemekleri yiyeceğim. Gökyüzüne daha sık bakacağım,güneşi daha çok seveceğim ve gecenin o duru haline daha çok sığınacağım. Söz veriyorum kendim için doğru olduğunu düşündüğüm hiçbir şeyi yapmaktan korkmayacağım,yaptığım hiçbir hata için kendimi küçümsemeyeceğim ve hayat üzerime ne denli gelirse gelsin pes etmeyeceğim. Kendime söz veriyorum,sevdiklerime daha sık sarılacağım,hâla hayatta olan aile bireylerime daha çok vakit ayıracağım. Söz veriyorum,annemi daha çok anlayacağım, çoraplarımla yatmayı bırakacağım,dişlerimi daha sık fırçalayacağım. Fırsat varken yeni bir dil daha öğrenmeye çalışacağım ve bol bol müze dolaşacağım,şiir okuyacağım. Kendime söz veriyorum bütün bu olanlar sona erdiğinde doğanın daha çok değerini bileceğim,temizliğime daha çok dikkat edeceğim,sağlıklı beslenip vücudum için gerekli olan düzenli uykumu uyuyacağım. Söz veriyorum geriye kalan yaşam hakkımı sadece güzel işler yapmaya adayacağım ve koşullar ne olursa olsun mutlu olmadan ölmeyeceğim!.
-Rolan

To şiya ez mendo.➰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin