Bölüm 3

80 5 3
                                    

İyi okumalar :) 

Arkamıza baktığımızda en yakın arkadaşlarımız olan, Darkthrone* grubunu gördük. Hemen yanlarına gidip sarıldık. Turdan dönmüşlerdi. Özlemiştik onları. Edward'' Çok özledik sizi'' dedi bana sarılırken. ''Bende koca oğlan'' dedim saçlarını karıştırarak. Çünkü bu kelimeden ve saçlarının karıştırılmasından nefret ederdi. Sinirle geri çekildi ve saçlarını düzeltti. Omuz silktim ve ardından Christian'a sarıldım. Çok sıkı sarıldım sanki kemikleri birbirine geçirecek gibi sıkmıştım onu oda inledi ve geri çekildi ''Kemiklerim sanırım birbirine girdi'' dedi. Kıkırdadım.

Sarılma faslı bitmişti ve oturup konuşuyoruk. ''Hey dışarı çıkalım mı?'' diye sordum. Herkes olumsuz olarak kafalarını salladı. Ama sonradan Madinson benim yanıma geldi. Birlikte motorlarımıza atladık ve sürmeye başladık. Akşama ünlü bir grup bizi dinlemeye geleceklermiş. Çocuklar söylemişti. Kesin onlar da seslerimizi beğenmeyip bizi bir köşeye atacaklardı. Bundan emindim. Çünkü şimdiye kadar gelenler bizi öyle yapmışlardı. Madinson benden biraz daha hızlanarak önüme geçti. Hey! Bu bir yarıştı. Hemen sıkı tutundum ve onun önüne geçtim. Herzamanki gittiğimiz, akşamki ünlü grubun geleceği bara gittik. 5dakikaya ordaydık. Madinson ile içeriye girdik.

Bardaki hazırlıkları yaptıktan sonra çocukların ve diğerlerinin nerede olduklarını bulmak için Angel'i aradım.Kısa bir süre sonra açtı. ''Nerdeseniz?Bütün hazırlıkları biz yaptık!'' '' Kızım bir kerede kızmadan ara lan!'' ''Off tamam. Hadi çabuk gelin. Biraz daha prova yapalım.'' '' Tamam.'' dedi ve telefonu kapattık. ''Geliyorlar'' dedim bıkkın bir ses tonuyla. Oda tamam anlamında kafasını salladı.

Kısa süre içinde motorlarından indiklerini gördüm. İçeriye girdiler ve hemen provaya başladık. Çocuklarda bizi dinliyorlardı. 

Ünlü grubun gelmesine 10 dk falan vardı. O sırada çoktan üstümüzü giyinmiştik. Kızlarla grup kucaklaşması yaptık ve hemen sahneye çıktık. Çıktığımda şok olmuştum. Bu... O çocuktu! Ne yani ünlü grup dedikleri bu çocuklar mıydı? 

Selam :D Beğeniyor musunuz hikayeyi? :) Bu arada multimediadaki şarkıyla dinleyebilirsiniz :) multimediada da Emily var 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin