DENİZ:
Ne anlatacaktım onlara ya da nasıl anlatacaktım vücudumun değişimini . Bunu en son çok uzun zaman önce yaşamıştım arkadaşlarım ve Rüzgar bunu hiç kimse bilmiyordu galiba herkesin benim ne kadar tehlikeli olduğumu öğrenme zamanı gelmişti duraksadım geriye doğru sendeledim Deniz artık anlat diye suratıma bakıyorlardı fakat bunu onlara nasıl anlatacaktım 'Rüzgar bana dokunmamalıydın' dedim . 'Deniz ne oluyor neden sana dokunmamalıydım açıkla artık' dedi Rüzgar . Çocuklar ben doğduğumda genlerimle oynanmış ve değişik bir mutasyona sahibim ama bunu annem ve babam dışında kimse bilmiyordu .
Şimdi sizlerde öğrenmiş oldunuz fakat az önce bunu , başımıza bela getiren kişinin öğrenmemesi lazım diye düşünürken bu adam değişik şeylerle uğraşıyor acaba bana bunu yapan kişi aynı kişi mi diye düşünmedim değil . ilk notta ne diyordu hatırlayın eskiler diye başlıyordu bu bir tesadüf olamazdı benimle olan derdi ne bilmiyorum ama bana yapılan aşı bana dokunan kişilere de bulaşıyor ', ' ne yani hepimize bulaştı mı yani 'dedi Aras. ' Hayır sadece benim dönüşmeye başladığım sıra dokunanlara bulaşıyor .' Benim değişim geçirdiğim sıra Rüzgar bana dokundu ve şuan ona da bulaştı. ' Nasıl yani sen bunca zaman benden neden sakladın peki ' şuan sorularınızı sonraya saklayın daha önemli bir işimiz var şuan Rüzgarın çok nadir yaptığı bir şey onun yeteneği aslında . 'Sen nerden biliyorsun peki bunları' dedi Rüzgar .
Bende yaptığım araştırmalar ve testler sonucu keşfettim .'yok artık sen ne çeşit bir zekisin 'dedi Didem bana. ' zekilikle alakalı sende de olsa merak edip araştırırdın . Benim özelliğim şu ben çok nadir sinirlenen ama sinirlenince de çok kötü sonuçlar doğuran ve kıpkırmızı olan birisi olduğum için benim özelliğim alev bir çok faklı özelliğe sahip değişik mutasyon yaşayan bir çok arkadaşım var fakat uzun zamandır bunu yaşamıyordum bizi tetikleyen bir şey var 'dedim .
' Veya birisi üzerimizde bir şey denemek istiyor ' dedi oğuz ve kolunu açıp kolundaki çukur u gösterdi cenk ayağı sıçrayıp 'oda ne' diye çığlık attı. Yalnız değilsin Deniz aynı iz küçüklüğümden beri bendede var bir doktor olmalı bunu yapan bize tuzak kuran kişiyle de aynı olabilir dedi . 'yada bir hemşire veya sağlık çalışanı tarafından doktora verilmiş yanlış bir aşıda olabilir dedim.' Peki ya Selin ne olacak onu kim kurtaracak' dedi Cenk. Ve bu aşıdan ya yapacağız ya da bulacağız dedi Didem. 'Bize bu aşıyı aşılayan kişi kendisine de yapmıştır illaki ','kesinlikle aynı adam olmalı ' arkadaşlar yeter dedim .önceliğimiz Selin olmalı ilk öncelikle bize bulaşan bu kişiyi bulmalıyız .'
Tamam anneni arayıp soralım işte doktorun adını dedi Oğuz. 'hayır annemi ararsak benim durumumu bildiği içi işkillenir o yüzden bunu kendi yöntemlerimizle halletmeliyiz . Bizi buradan benim çıkarmam gerekecek gibi duruyor hadi kalkın dedim ve yol aldık doğduğumuz hastaneye .Hastaneye varınca doğum günümü ayımı ve yılımı söyledim ve doktorumu bulduk sıra Oğuzdaydı ve onunda doktorunu bulduk ama sorun şu ki doktorlar hastaneden ayrılmışlardı ve ikisi de farklı kişilerdi çok şanslı olma ki ikisinin de çalıştıkları hastaneyi bulduk .
Durumu anlattık ve bizim aşılarımızı yapan kişinin aynı olduğunu öğrendik fakat bunları öğrenmek çok uzun sürmüştü çocuklar ailelerini arayıp biz ikizlerde kalıyoruz diye izin almışlardı o gece hemşireyi bulmak için kayıtları aldık ve bize geçtik ve o gece boyunca hemşireyi aramaya koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
Приключенияİkiz kardeş olan Deniz ve Rüzgar neyin içine düştüklerini bilmeyip arkadaşlarını da bu işe sürerler ve başlarına gelen hikaye şöyledir...