Ya baba yeter artık bıktım.Babam gerçekten çok sinir bozucu bir insandır.Ve bende anca bu kadar dayanabildim.Ne annemi ne de babamı dinledim.Kapıdan çıkıp gittim.İkisi de arkamdan bağırıyorlardı.Ama kulak asmadım.Cadde de yavaş yavaş nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum.Kulağımda kulaklık, üzerimde siyah mont, elimde telefon...
Bir müddet yürüdükten sonra yolun kenarında ki banka oturdum.Saate baktım saat tam olarak 23.45 'i gösteriyordu.Ve ben evden 20.09'da çıkmıştım.Banktan hemen kalktım.Eve doğru yürümeye başladım.Telefonumu uçak modundan çıkardım.82 cevapsız arama,14 mesaj...Hepsi de annem ve babam...Kızım lütfen gel bir daha senin canını sıkmayacağız,özür dilerim.Hepsinde hemen hemen bu cümleler yazıyordu.Eve yaklaşık yarım saatlik yolum kalmıştı.Kulağımda kulaklığımla kulaklık ve dışardan gelen hiç bir şeyi duymuyordum.Öylece yürüyordum.Dinlediğim şarkının sözleri CADDELERDE DOLAŞIP BAYILMAK İSTİYORUM.MÜSAADENLE BU GECE DAĞILMAK İSTİYORUM... diyordu.Tam benlik bir şarkıydı.Eve varmak üzereydim.Bana çarpan bir arabayla kendimi yerde buldum.Gerisini de hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtığımda ise çok büyük bir evin koltuğunda kendimi uzanırken buldum.Ve evin içerisinde benden başka birisi daha vardı.Çünkü mutfaktan sesler geliyordu.Kalkmaya çalıştım fakat kafamı galiba çok sert çarpmışım.Kafamın içi adeta zonkluyordu.Bende geri yattım.Ama gözlerimi kapatamıyordum. Kimse var mı diye bağırmaya başladım.O anda mutfaktan çok yakışıklı benim yaşlarımda bir erkek çıktı.Ama öyle böyle yakışıklı değil.Hele kasları...Yanıma geldi ve ooo güzellik uyanmışsın dedi.Bende ne güzelliği be başlarım güzellğine diyerek onu ittim.Sonra içeriye gitti.Aradan saatler geçti ama gelmedi.
ha ben size kendimi tanıtmadım ben Buse Karakaya.Şu anda bilmediği bir çocuğun evinde olan Buse.Başına geleceklerden habersiz koltukta uzanan Buse.Ben Buse kurtarılmayı bekleyen Buse...
YOU ARE READING
PSİKOPAT
RomanceBir sonbahar gecesi evden sinirle çıkan bir genç kızın başına gelecek felaketler...