Pewnego dnia za morzami,lasami,górami pewien Krabek o imieniu Helodongo z małym kanałem na youtube'ach rozpoczęła transmisję na żywo, z gry MovieStarPlanet. Gdyż posiadał mało widzów zaczął pisać do ludzi na MSP (skrót od MovieStarPlanet) czy wejdą na jego transmisje live , wtem osoba o nicku Pastel Krab odpisała spoko wejdę , no i po chwili ta osoba weszła na live'a. Iż ponieważ panowała moda na Momo Pastel Krab spróbował na chacie transmisji swoich czarów na przywołanie Momo.
,,Maka Paka ikła łaka Momo Momo mu" (Oryginalny tekst tego ,,czaru" był inny jednak było to dwa lata temu i ta osoba co to mówiła w oryginale wymyśliła zamianę którą właśnie czytacie :>)
Po tych słowach Pastel Krab zaczęła pisać na chacie że jest sama w domu,czuje się obserwowana i bardzo się boi więc Krabek Helodongo zakończyła live'a i poprosiła Pastel Kraba o kontakt na Skype gdy już Helodongo posiadała potrzebne informacje zadzwoniła do Pastel Kraba okazało się, że Pastel Krab ma na imię Olodongo i też jest Krabkiem. Krabek Olodongo zaczęła mówić że bardzo się boi i że nie ma jej rodziców zbyt długo (ogólnie to przez cała rozowę Krabek Helodongo był wyciszony ) nagle usłyszała jakby chlapanie wody spowodowane krokami dwóch dorosłych krabów w wodzie, schowała więc się szybko pod ręcznik i delikatnie zakopała pod piasek słyszała coraz głośniejsze kroki na piasku (już nie w wodzie), ktoś odsłonił jej ręcznik to jej rodzice Krabek Olodongo, wtem powiedziała mi że już wszystko Ok i że jej rodzice przypłynęli i się rozłączyła .
Tak wszystko się zaczęło :>
CZYTASZ
O dwóch Krabach w morzu
HumorPiękna Opowieść o dwóch Krabach.Dwa Kraby poznają się ,a z czasem stają się przyjaciółmi i się spotykają . (Historia Oparta na prawdziwej przyjaźni Oli i Heleny :333)