𝗞𝗬𝗟𝗔 𝗕𝗔𝗥𝗢𝗡
TIKTOK STAR
𝟮# 𝗠𝗢𝗦𝗧 𝗣𝗢𝗣𝗨𝗟𝗔𝗥[𝗕𝗢𝗢𝗦𝗧]
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗗𝗔𝗬
JULY 28, 2002
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗣𝗟𝗔𝗖𝗘
PITTSBURGH, PA𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁: Aᴍᴇʀɪᴄᴀɴ TɪᴋTᴏᴋ sᴛᴀʀ ᴡʜᴏ ᴘʀɪᴍᴀʀʟʏ ᴘᴏsᴛs ʟɪᴘ-sʏɴᴄ ᴠɪᴅᴇᴏs. Sʜᴇ ʜᴀs ɢᴀɪɴᴇᴅ 10 ᴍɪʟʟᴏɴ ғᴀɴs ᴏɴ ʜᴇʀ TɪᴋTᴏᴋ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ᴏᴠᴇʀɴɪɢʜᴛ.
𝗕𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗳𝗮𝗺𝗲: Sʜᴇ ғɪʀsᴛ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴀᴄᴛɪᴠᴇ ᴏɴ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ ɪɴ 2015 ᴀɴᴅ ᴏғᴛᴇɴ ᴘᴏsᴛs ᴛʜʀᴏᴡʙᴀᴄᴋ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇs ᴏғ Aᴍᴇʟɪᴀ, Sᴋʏʟᴀʀ, ᴀɴᴅ ʜᴇʀsᴇʟғ.
𝗧𝗿𝗶𝘃𝗶𝗮: sʜᴇ ʜᴀs ᴀᴍᴀssᴇᴅ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ 14 ᴍɪʟʟɪᴏɴ TɪᴋTᴏᴋ ғᴀɴs, sʜᴇ ɪs ᴀʟsᴏ ᴋɴᴏᴡɴ ғᴏʀ ʜᴇʀ sɴᴀᴘᴄʜᴀᴛ sᴛᴏʀɪᴇs ᴀᴛ IᴛsNᴏᴛKʏ.
𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗳𝗲: Sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴏʀɴ ɪɴ ᴀɴᴅ ʀᴀɪsᴇᴅ ɪɴ ᴘɪᴛᴛsʙᴜʀɢʜ Pᴇɴɴsʏʟᴠᴀɴɪᴀ ᴀʟᴏɴɢsɪᴅᴇ ʜᴇʀ ᴛᴡᴏ sɪsᴛᴇʀs; Nᴏᴠᴀ ᴀɴᴅ Bʟᴀɪʀ. Hᴇʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀs ɴᴀᴍᴇ ɪs Aᴅᴅɪʟʏɴɴ.
𝗦𝗞𝗬𝗟𝗔𝗥 𝗟𝗢𝗠𝗘𝗟𝗜
TIKTOK STAR
𝟯# 𝗠𝗢𝗦𝗧 𝗣𝗢𝗣𝗨𝗟𝗔𝗥[𝗕𝗢𝗢𝗦𝗧]
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗗𝗔𝗬
JANUARY 21, 2001
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗣𝗟𝗔𝗖𝗘
NORWALK, CT𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁: TɪᴋTᴏᴋ sᴛᴀʀʟᴇᴛ ᴡʜᴏ ʜᴀs ɢᴀɪɴᴇᴅ ғᴀᴍᴇ ғᴏʀ ʜᴇʀ sᴇʟғ-ᴛɪᴛʟᴇᴅ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ. Sʜᴇ ʜᴀs ᴇᴀʀɴᴇᴅ ᴍᴀssɪᴠᴇ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀɪᴛʏ ғᴏʀ ʜᴇʀ ᴅᴀɴᴄᴇs ᴡɪᴛʜ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ Cʜᴏʀᴇᴏɢʀᴀᴘʜʏ, ᴍᴏɴᴛᴀɢᴇs, ᴀɴᴅ ʟɪᴘ-sʏɴᴄ.
𝗕𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗳𝗮𝗺𝗲:Sʜᴇ ʀᴀɴ ᴛʀᴀᴄᴋ ᴀɴᴅ ᴘʟᴀʏᴇᴅ ᴠᴏʟʟᴇʏʙᴀʟʟ ɪɴ ʜɪɢʜsᴄʜᴏᴏʟ. Sʜᴇ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴀᴄᴛɪᴠᴇ ᴏɴ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ ʙᴇғᴏʀᴇ TɪᴋTᴏᴋ.
𝗧𝗿𝗶𝘃𝗶𝗮: Sʜᴇ ʜᴀs sᴇᴇɴ ʜᴇʀ ᴀᴜᴅɪᴇɴᴄᴇ ᴏɴ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ sᴛᴇᴀᴅɪʟʏ ɢʀᴏᴡ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ 8 ᴍɪʟʟɪᴏɴ ғᴏʟʟᴏᴡᴇʀs.
𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗳𝗲: Sʜᴇ ʜᴀs ᴀ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ sɪsᴛᴇʀ ɴᴀᴍᴇᴅ LᴇLᴀɴɪɪ, ᴀɴᴅ ᴀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ɴᴀᴍᴇᴅ Bʀᴏᴏᴋᴇʟʏɴɴ
𝗔𝗠𝗘𝗟𝗜𝗔 𝗩𝗔𝗡𝗖𝗢𝗨𝗩𝗘𝗥
SOCIAL MEDIA INFLUENCER
𝟱# 𝗠𝗢𝗦𝗧 𝗣𝗢𝗣𝗨𝗟𝗔𝗥 [𝗕𝗢𝗢𝗦𝗧]
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗗𝗔𝗬
SEPTEMBER 29, 2002
𝗕𝗜𝗥𝗧𝗛𝗣𝗟𝗔𝗖𝗘
LOS ANGELES, CA𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁: Sᴏᴄɪᴀʟ ɪɴғʟᴜᴇɴᴄᴇʀ ᴀɴᴅ ᴀsᴘɪʀɪɴɢ ᴀᴄᴛᴏʀ ᴡʜᴏ ʜᴀs ᴏᴠᴇʀ 3.3 ᴍɪʟʟɪᴏɴ ғᴏʟʟᴏᴡᴇʀs ᴏɴ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ. Sʜᴇ ʙᴇɢᴀɴ sᴛᴀʀʀɪɴɢ ɪɴ ᴀ sʜᴏᴡ ᴄᴀʟʟᴇᴅ Eᴜᴘʜᴏʀɪᴀ.
𝗕𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗳𝗮𝗺𝗲: Sʜᴇ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ɪɴ ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴄᴏᴍᴍᴇʀᴄɪᴀʟs ᴀs ᴀ ᴄʜɪʟᴅ.
𝗧𝗿𝗶𝘃𝗶𝗮: Sʜᴇ ʟᴏᴠᴇs ʙᴇɪɴɢ ᴀᴇsᴛʜᴇᴛɪᴄ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴄᴏʟᴏʀs ᴀʀᴇ ᴘᴀsᴛᴇʟ ʏᴇʟʟᴏᴡ ᴀɴᴅ ᴡʜɪᴛᴇ, ᴡʜɪᴄʜ ɪs ᴡʜʏ sʜᴇ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴛᴇs ʜᴇʀ ʀᴏᴏᴍ ᴇᴠᴇʀʏ sᴇᴀsᴏɴ.
𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗳𝗲: Sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴏʀɴ ɪɴ Lᴏs Aɴɢᴇʟᴇs Cᴀʟɪғᴏʀɴɪᴀ ᴀɴᴅ ʜᴀs ᴀɴ ᴏʟᴅᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ɴᴀᴍᴇᴅ Aʙᴇ.