- After you left -

3.2K 307 520
                                    

Message To Bears - You Are A Memory 🎶
(Lütfen bu fon müziğini dinleyerek okuyunuz)

🥀

"Herkese merhaba. Jerry Fallon Show'a hoşgeldiniz. Bugünkü konuğumuzu ne yazık ki bir çoğunuz tanımıyor. Çünkü kendisi yıllar önce dağılan bir grubun üyesi. Eminim içinizde bu grubun adını daha önce duymayanlarda vardır. Ne büyük bir kayıp. Oysaki yıllar evvel tüm dünyayı kasıp kavuran bir gruptan bahsediyorum. Ekran başında bizi izleyen 50'li yaşlardaki gençlerimiz birazdan çağıracağım ismi duyduğunda eminim çığlık çığlığa bağıracaklardır."

*Seyirciler gülmeye başlar.*

*Jerry elini kulağına götürür.*

"Ekran başındakiler hadi artık açıkla şu grubu diye bağırıyor olmalılar. Tamam tamam sakin olun açıklıyorum. Bahsettiğim grup BTS. Evet BTS!! İçinizde bu ismi daha önce duyan var mı?"

*Seyircilerden ses çıkmaz.*

"Bende öyle tahmin etmiştim. Sanırım bu programı ekran başında bizi izleyen yaşlılara ithaf etmeliyim."

*Seyirciler kahkaha atar."

"Her neyse lafı uzatarak konuğumu daha fazla bekletmek istemiyorum. Çünkü kendisi içeride uzun süre bekleyemeyecek kadar sabırsız ve 55 yaşında."

*Seyirciler tekrar kahkaha atar.*

"İşte karşınızda Bangtan Boys'un en seksi üyesi Kim Taehyung!!!"

*Seyirci yüksek sesle alkışlamaya başlar.*

*Taehyung yavaş adımlarla sahneye gelir.*

*Jerry ile tokalaşıp sarılırlar.*

*Taehyung seyircilere doğru eğilip selamını verdikten hemen sonra Jerry'nin gösterdiği koltuğa oturur.*

"Nasıl hissediyorsunuz Bay Kim?"

"Bu çok, çok heyecan verici."

*Jerry Gülümser.*

"Epey bir zaman olmuş olmalı."

*Taehyung buruk bir tebessüm eder.*

"30 sene..."

*Jerry şaşkınlıkla kaşlarını kaldırır.*

"Bu çok uzun bir süre. Aslında bakarsanız bunu biliyordum. Bu yayını yapmadan önce sizin ve diğer grup üyelerinin hakkında kapsamlı bir araştırma yaptım. Babam Jimmy Fallon sizi yakından tanıyordu ve pek çok kez sizi programında ağırlama fırsatı buldu ancak ben bu şansı elde edemedim. Çünkü ben henüz annemin karnında bile değilken grubunuz çoktan dağılmıştı."

*Taehyung hafifçe Gülümser.*

*Seyirciler kıkırdar.*

"Ama yine de en az babam kadar sizin hakkınızda bilgi sahibiyim. Eğer yaşasaydı sizi programda ağırladığımı gördüğünde omzumu patpatlayarak çok şanslı bir piç olduğumu söylerdi."

*Kendi omzunu patpatlar.*

*Seyirciler kahkaha atmaya başlar.*

*Taehyung tebessüm ederek Jerry'e bakar."

"Seninle gurur duyardı."

"Benimle gurur duyması için sanırım bu programı sorunsuz şekilde bitirmem gerekiyor."

after you left // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin