Onca Şeyden Sonra

10 0 0
                                    


Gözlerimi intikam almanın sevinci ile açtım . Bana yaptıklarını ödetecektim ve ona acı çektirecektim . Tam kalkıcakken yanımda hissettiğim kıpraşma bedenimi o yöne çevirdim . Gördüğüm görüntünün gerçek olmaması dileğiyle gözlerimi kapatıp yeniden açtım.

"Hayal değil gerçek . Şuan gerçekten yanında yatıyorum , aynı eski günlerde ki gibi " şaka yapıyordu dimi .Tanrım bildiğiniz hoseok şuan yanımda yatıyor. Bir anda kollarını belime dolaması ile ikinci bir şok daha geçirdim . Hayır sarılması yetmezmiş gibi birde geri yatırdı ve iyice dibime girdi .

"Tanrım h-hoseok napıyorsun " ondan ayrılmaya çalışırken gözlerimin dolduğunu hissettim bu çocuk benim hayatımı maffedip gitti ve şimdi gelip benimle sarılarak yatıyordu . Yetmezmiş gibi cevap verdi "sevgilime sarılarak yatıyorum ne var bunda " sinirlenmeye başlamıştım ve gözümden bir yaş akması ile hoseok u kendimden itip yataktan çıktım .

"Bizim aramızda hiçbir şey yok eskiden olmuş olabilir , hiç istemeyeceğimiz bir geçmişimiz olabilir ama geçti ve gitti şimdi bugün burdan gidiceğim. "Arkamı dönmüş gidecekken konuşması ile olduğum yerde kaldım . "Hâlâ bana aitsin biliyorsun dimi " hayır hayır onu umursamayacağım bunu hak etmiyor .

Üstümdeki pijamaları umursamadan kapıya yöneldim ve kapıyı açtım . Karşımda bir adet tae görmem ile olduğum yerden çekilmesi için işaret yaptım . "Üzgünüm Alexa ama yapamam " kendi kaşındı . Tae nin yüzüne sert bir tokat atmam ile sarsılırken onu iki elimle sola doğru iterek yere yapışmasını izledim .

"Dediğimi yapman lazımdı seni kare ağız " umursamadan kapıya yöneldim ama tabiki biri beni tutana kadar sadece iki adım ilerlemiştim. Beni tutanın Jungkook olduğunu görünce elimi yanaklarına götürerek sıktım " yanaklarını benden başkasına sıktırtmadın dimi ?" Jungkook gülerken onu aşağı eğilmesi için işaret yaptım.Gerizekalı ona birşey söyleyeceğimi sanıyor . Eğilimde Jungkook u boynundan tutup kapıya doğru fırlattım . Tabi acıyla inlediği için herkes buraya toplandı .

Gelenler bir bana birde ters dönmüş bir şekilde acıyla inleyen Jungkook a bakıyordu .Yoongi dayanamayıp konuştu "oha amına koyayım nasıl yaptın lan "onlara dönüp artık eski Alexa olmadığımı söylemeli miydim? Hmm hayır

"Bilmem " deyip umursamazca onlara baktım . Hepsi sesiz bir şekilde bana bakıyordu . Hoseok hariç mesleğimi öğrenmiş olmalı ki şaşırmamıştı . Ve beklediğim şeyi söyledi .
"Bir istihbarat üyesi olunca bu işler çocuk oyuncağı oluyor " Namjoon ağzı açık bir şekilde bana dönünce 'ne var olm' diye bakış atıp kapıya döndüm . Jungkook çoktan kalkmış kapının önünde elleri bağlamış bana bakıyordu .

"Ne var ? Ne diye gitmeme izin vermiyorsunuz ? Sizinle durduğum iki saniye bile zehir soluyormuş gibi hissediyorum . Ve eğer hoseok eski konuları açacak isen hiç boşuna uğraşma artık 'biz' diye birşey yok, senin sevgilin değilim ve istediğin hiçbir şeyi yapmayacağım . Şimdi üstümü değiştirmeye gidiyorum sonra da kendi evime " diye söyleyip odaya gittim çantamda hep yedek kıyafet taşırdım çıkartıp giyindim .

Odadan çıkıp oturma odasına ilerlerken tae ve hoseok a kulak misafiri oldum

"Hoseok  ne oldu bilmiyorum cidden çocukları tembihlemişsin onlarda söylemedi , sizin aranızda ne oldu ? "

"Teahyung lütfen sorma anlatmaya mecalim yok " hoseok un konuşmasından sonra odaya girip konuşmaya atıldım "ben anlatabilirim ama olanları duymaman herkes için en iyisi . Bu arada ben gidiyorum beni durdurmaya çalışanın ağzına sıçarım "diyip kapıya döndüm ve çıktım harika şimdi nereye gidecektim. Buranın neresi olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ?

Sonra önümde bir arabanın durması ile kaşlarımı kaldırdım gene ne oluyordu . Arabadan bir beden indi , beni görünce baştan aşağı süzdü . Tanrım bu ortamdaki herkes kafayı yemiş . "Bir sorun mu var ne o öyle yiyecekmiş gibi bakıyorsun " karşımdaki beden bana dahada yaklaştı korkum yoktu bu yüzden bir adım bile atmadım .

"Evet bir sorun ve o sorun............."kulağıma eğildi nefesini hissediyordum ve konuştu

"Sorun sensin "



Herkese selam nabersiniz

Uzaktan eğitim sıkıyor mu ?

Vote atıp yorum yapmayı unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON ŞANS | JUNG HOSEOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin