P3

2 0 0
                                    

Semua pandang jaehyung yang jalan ke arah mereka ..
Dira suruh onew oppa menyandar menutup diri dia ... tapi jaehyun nampak tu ....

Jaehyun : nana noona boleh tak teman jaehyun ambik makanan ?(sambil pandang dira yang main dengan phone dia jer di belakang onew hyung )
Nana: jom sian kamu tak makan lagi ... kamu dah ok ke ?
Jaehyun: tadi dah cukup rehat cumanya badan rasa sakit sikit ..
Nana: tak apa lah kalau macam tu kamu makan lepastu nanti boleh rehat semula ... risau tahu tak kitaorang tengok kamu tadi dengan dira (nana terus tutup mulut dia ... )
Jaehyun: dira ? Kenapa dengan dia ?
Nana: Alamak patutnya noona tak boleh cakap tapi nak buat macam mana kan noona dah terlepas pulak cakap kesian kamu jer kalau tak tahu cerita ...
jaehyun: masih tak paham la apa yang noona Cuba sampai kan ni
Nana: kamu kena rasuk tadi dan yang teruk kena cengkam dengan kamu tadi dira ...
jaehyun: patut lah saya tengok dira macam tak nak tengok saya (sambil jalan kembali ke tempat diaorang semua berkumpul tadi )

Onew: makan lah jaehyun sian kamu
Jaehyun: mana dira ?
N: kamu jangan risau lah dia ok jer ... kamu bagi dia masa sikit nanti dia tak takut dah dengan kamu ...
nana: jiyeon dah ke kemah eh ?nana pun masuk tidur dulu ya jumpa korang esok ..

Diaorang pun angguk jer kepalanya ...

Di dalam kemah dira dah habis mandi dan terus tidur tanpa cakap apa2

Nana: sian dia kan hari ni .. mesti hati dia kacau
Jiyeon: tu lah makan pun tak nak .. tapi saya dah bagi dia vitamin c supaya ada tenaga sikit ... esok kita dah last kat sini ...
Nana: betul ... esok sempat lagi pack barang kan ?
Jiyeon: sempat2 saya pun tak pack lagi cumanya dira dah pack dulu sebab dia kan tadi gaduh dan nak mintak balik cuma tak boleh ...

Nana pun buat mulut O tanda paham dengan maksud jiyeon ... tak lama lepas tu mereka pun tidur ...

Mana kala onew dan N ambik gambar jaehyun tengah lena tidur

Mana kala onew dan N ambik gambar jaehyun tengah lena tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dan onew sent ke dira ... tapi dira tak buka pun gambar tu dia malas layan dan sambung tidur ...

Ke esokkan pagi dira orang pertama bangun dan mandi ...

Lalu mengemas tempat tidur nya dan mengejut eonnie2 untuk pack barang ... dira langsung angkat barangnya dan letak di dalam bus ...

Turun jer daripada bus dira terkejut sebab ada jaehyun kat belakang nya dan meletak barang jugak di dalam bus ... dira langsung turun cepat2 dan lari ke tempat makan ...

 dira langsung turun cepat2 dan lari ke tempat makan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love campWhere stories live. Discover now