X I U :
Köpni-nyelni nem tudtam miután Mr.Lee elmondta a srác nevét.
~ Mi a francot keres itt ez a srác?~ gondoltam magamban.
Mindenki köszönt az új diáknak, kivéve minket.
Miután megvolt a köszöntés Mr.Lee megszólalt:
- Rendben Yoongi akkor kérlek foglalj helyet. - mosolygott és a táblához fordult.
Yoongi megindult az egyetlen üres helyhez, ami természetesen Youngi mellett volt.
- Öhm, bocsi. Elvennéd a táskádat kérlek? - kérdezte Youngitól.
- Komolyan azt hiszed, hogy egy ilyen jött-ment srác beülhet mellém? - kérdezte Youngi flegmán.
- Park kisasszony kérem engedje oda az új diákot. Sajnos több hely nincs a teremben. - nézett a tanár Youngira.
- Ajhhh jó. - fintorgott Youngi és ledobta a táskáját.
Látszólag a Mr.Lee-nek se tetszett, hogy Youngi mellé ül az új diák.
A srác szó nélkül leült és elővett egy füzetet.
Ránéztem Jijire és a tekintetemmel üzentem, hogy ennek nem lesz jó vége.
Jiji azonnal elövett egy cetlit majd ráfirkantott valamit és elém tolta.
» Ha szemmel ölni lehetne akkor Mr.Lee már megölte volna a srácot! «
Gyorsan elolvastam és válaszoltam rá.
» Ja jogos. Teljesen rá van állva Youngira. «
Sajnos Mr.Lee észrevette, hogy Jijivel irogatunk a cetlire, így odajött és elvette.
- Nem szokás cetlikre irogatni Wang kisasszony. - mondta, majd kihajtotta a cetlit. Elolvasta amit ráírtunk, majd elsötétült tekintettél nézett ránk. Összegyűrte a cetlit és kidobta a kukába. - Meg ne lássak még egyszer ilyet, különben mehettek az igazgatóhoz! - nézett ránk jeges tekintettel, majd az órájára pillantott. - Mivel még van 25 perc az órából, bekapcsolok egy videót. Kérlek nézzétek figyelmesen végig. Park kisasszony, - nézett Youngira - megtenné, hogy kifárad velem a folyosóra? Valami fontos dologról kéne beszélnem Önnel kisasszony. - mondta.
Youngi szó nélkül felpattant és elindult a tanár után. Ahogy elhaladt mellettünk, Jiji megfogta a kezét.
- Ugye nem csináltál semmi rosszat Unnie? - kérdezte.
- Nyugi van semmit nem csináltam. - kuncogott Youngi és kiment a teremből.
Összenéztünk Jijivel és kiváncsian vártuk hogy visszajöjjenek.Y O U N G I :
Kimentem Mr.Lee után és kiváncsi tekintettel néztem rá.
- Mit tettem, hogy kihívott tanár úr? - kérdeztem megjátszott félelemmel.
- Tudod jobban szeretem amikor Daddynek hívsz. - kuncogott és közelebb jött hozzám.
Átkaroltam a nyakát és sunyi vigyorral néztem rá.
- Igen tudom, de otthon szoktalak így hívni. - suttogtam a fülébe. - De egyébként mi az oka, hogy itt vagyunk? - kérdeztem.
- Az a helyzet drágám, - mondta és derekamra simított - hogy nem volt elég a tegnap este. Még mindig kivánlak. - mondta rekedtes hangon és a nyakamra csókolt.
Sóhajtva hagytam, hogy ellepje nyakamat csókjaival, majd feleszméltem, hogy nem otthon vagyunk ezért elhúzódtam tőle.
- Elfelejtettél valamit. - nézek rá.
- Mégis mit? - kérdezte kiváncsi tekintettel.
- Azt, hogy a suliba vagyunk és ha meg tudják, hogy egy diákoddal kapcsolatod van akkor mindketten bajban leszünk. - néztem komoly tekintettel.
- Ahh sajnos igazad van. - biggyesztette le szexin ajkát.
- Ígérem, hogy ma este is a tiéd leszek. - mondtam kuncogva.
Gyorsan körbenéztem, hogy biztosan csak mi vagyunk-e a folyosón, majd szó nélkül megcsókoltam. Olyan erősen ragadta meg a derekamat, hogy belenyögtem a csókba.
- Szeretem amikor nyögsz. - kuncogott Taeyong.
- Tudom, de mostmár jobb lesz, ha visszamegyünk a terembe. - mosolyogtam.
- Igazad van. - mosolygott vissza majd egy apró puszit adott a számra.
Kinyitotta az ajtót és betessékelt maga elött.
Kuncogva ültem vissza a helyemre.J I J I :
Kinyílt az ajtó és mi Xiuval egyszerre néztünk oda. Youngi kuncogva jött vissza, míg Mr.Lee a száját rágva nézte Youngi hátsóját.
~ Micsoda perverz állat! ~ gondoltam magamban.
- Mi történt ? - kérdezte Xiu meg se várva, hogy Youngi leüljön.
- Chill baby majd szünetbe elmondom. - kacsintott Youngi majd tekintetét a tanárra vezette.
Xiu bólogatott és visszafordult, hogy tovább tudja nézni a videót.
Olyan furán hatott ahogyan Youngi a tanárt nézte, de azt hittem, hogy csak túlspirázom a dolgokat, így néztem tovább a videót.
Mindketten alig vártuk Xiuval, hogy kicsengessenek.
Mivel unalmas volt a videó, elővettem megint egy cetlit és most jobban odafigyeltem, hogy Mr.Lee ne vegye észre.
» Te is láttad, hogy hogyan nézett Youngi a tanárra? «
Összegyűrtem a cetlit és Xiu kezébe nyomtam.
Gyorsan leírta amit akart, majd visszaadta.
» Ja láttam. Szerintem Youngi titkol valamit. Egyébként is nem csak Youngi néz furán Mr.Lee-re. Ő is furán néz Youngira. «
Gyorsan ránéztem a tanárra, így biztosra menve, hogy nem látta ezt.
Amilyen gyorsan csak tudtam leírtam a mondandómat.
» Majd szünetbe kifaggatjuk Youngit erről!! «
Xiu elolvasta a cetlit és bólogatott.
Idegesen néztük mind a ketten az órát.
~ Ajh gyerünk csengessenek már ki!! ~ idegeskedtem.
Kifele bámultam az ablakon, majd megszólalt a csengő.
- Na most jön a vallatás ideje.- mondta Xiu, majd felkelt a helyéről.
STAI LEGGENDO
Seoul Street : Az éjszaka titkai |Kpop Ff.
FanfictionSeoul utcái éjszaka a legveszélyesebbek, kivéve a 3 leggazdagabb család sarjainak. Bajkeverő lányok, akik a szépségük mögé rejtik titkaikat. De vajon mit is rejtegetnek? És ami a legfontosabb: Mi is történik pontosan Seoul utcáin éjjel? 2018.04.01.