0.25

155 26 92
                                    

_سال 2552 میلادی_

آب اونجوری که توی کتاب ها نوشته یک زمانی اینقدر زیاد بود که حتی باهاش خودشون رو شست و شو میدادند و ازش برای کشت هر محصولی استفاده میکردن. درسته تصورش سخته..

تا جایی که یادم میاد سر آب جنگ بود. هر قطرش برامون مهم بود خب بایدم باشه بدون اون نمیتونیم زندگی کنیم.

جوری مهمه که اگر مصرفمون توی یک روز از چهار لیوان برای آشامیدن بیشتر باشه روزه بعد از سهمیه اب مون کم میشه.

از اول بچگیم همیشه یک سوال تو ذهنم بود " چرا آب اینقدر کمه؟"

خب داستان از نزدیک پونصد سال پیش شروع میشه اینجوری که اولش گفتم آب زیاد بود اما در واقع کم بوده و فقط از دید یکسری از مردم زیاد میومده .

اره اون مقدار اب برای یک نفر یا یک خانواده زیاد بوده اما برای هفت الا هشت میلیارد نفر خب قطعا کم بوده .

اما همون ادمای احمق با مصرف بی رویشون باعث شدن از سال 2050 میلادی خشکسالی های متعدد شروع شد.

زمین روز به روز گرم تر میشد. با اب شدن یخ های قطبی نصف قاره ها زیر اب فرو رفتند.
اما بازم اب کم بود چون اب شیرینی وجود نداشت و همش اب شور و مسموم با فاضلاب و کثافت های شیمیایی بود .

بلاخره مردم ارزش اب رو درک کردن اما دیر بود.قشر ثروتمند جامعه شروع کرد به خریدن و تصویه آب اقیانوس ها تا حد ممکن.

ولی قشر فقیر جهان دونه دونه از کمبود اب میمردند.
دانشمند ها جمیع میشدند و تحقیق میکردند سعی میکردند اب تولید کنن. نمونه های مختلفی رو روی انسان و حیوان امتحان میکردند تونستن به نتیجه برسن اما نه اون نتیجه ای که مد نظرشون بود ،اون محلولی که موفق به تولیدش شدن فقط میشد باهاش گیاه و حیوانات پرورش داد .پروتئن و ویتامین بدن تامین میشد اما انسان هنوز نیاز به اب داشت .

دانشمند ها به انسان ها شبیه موش ازمایشگاهی نگاه میکردن روشون ازمایش انجا میدادن و اهمیتی نمیدادن که اون انسان میمیره یا زنده میمونه. ازمایش هایی مثل پیوند دی ان ای حیوان به انسان امتحان مواد پروتزا ساختن سفیه های بزرگ و هر ازمایشی که ممکن بود.

بلاخره بعد از سالها تلاش در سال 2532 دانشمند ها تونستن سیاره ای پیدا کنن که توش اب کافی وجود داشت و نسل بشر میتونست اونجا ادامه پیدا کنه اما امکانات لازم برای بردن همه نبود.
نه سفینه با جمعیتی بالق بر صد هزار نفر و یک سفیه با پونصد هزار جنین تازه متولد شده یا حتی در رحم مصنوعی از جا های مختلف جهان راهی سیاره ای به نام NL شدند تا حیاطی نو برای خودشون بسازن.

از این قضیه تقریبا بیست سالی میگذره.

این از اون کسایی که رفتن حالا میرسیم به ما کسایی که توی زمین رها شدن یا همون بازماندگان در زمین.
"Survivors on Earth"

----~>♡<~----
سلام

خب من بوک جدید شروع کردم

از اونجایی که همتون میدونین من مبتلا به گشادیسمم .-.
پس میخوام برنامه بزارم برای اپم با شرط ووت بسیییی بسیار کم .-.

پارت بعد ده تا ووت

بوس رو لپاتون❤ 

لاو یو عال ♡
بایی :)

Survivors on Earth {Vkook}Where stories live. Discover now