1

82 21 84
                                    

Jk POV~

روی زمین نشستم و به جایی که شنیدم قبلا دریا بوده نگاه میکنم .

سالهاست که کشور ها از بین رفته و مردم قبیله ای برای اب میجنگن و تلاش میکنن .اما از اونجایی که میدونم ما توی کشور کره هستیم .

به دور و برم نگاه میکنم تا چشم کار میکنه بیابون و خشکیه.با صدای زنگ گوش خراش محافظم، سیستم محافظ و خنک کنندشو روشن میکنم .

بعضی مواقع دوست دارم بدون هیچ محافظی نور خورشید را حس کنم اما حیف که اشعه اش به پوست اسیب شدید میزنه .

صدای ماشین از پشت سرم میاد برمیگردم و با جیمینی که سوار فراری ای که دوست پسرش براش زندش کرده روبه رو میشم .

+" هوی جونگ کوک بپر بالا خبرای جدید دارم "

_ "هوی جیمین بهت یاد ندادن اول از همه سلام کنی"
به شوخی میگم و با خنده از روی در میپرم توی ماشین

+" تو اخر سر عین ادم سوار ماشین شدن رو یاد نگرفتی"

_"چون ترجیع میدم به جای ماشین سوار شدن از هاور بردم استفاده کنم سرعتشم از این قراضه ها بیشتره "
با لبخند کجی بهش میگم و ابرو هامو بالا میندازم

+"نکشیمون مستر فلش "

_"تو دست از اون فیلمای مارول قراضه نمیکشی "
خنده ای میکنم و ادامه میدم _" حالا چه خبر شده ؟ از یونگی چه خبر ؟ "

+"یونگی که داره روی ونی پیدا کرده بود کار میکنه ، توی پارکینگ ساختمونی به نام بیگ هیت ،به نظر خب جای جالبی میومد منم رفتم داخلش چرخشی زدم و چیزای جالبی پیدا کردم گفتم تو هم بیای ببینی"

_ "ببین اگه دوباره مثل دفعه های قبل اسحله یا چرت و پرت های قدیمی بگو من همین الان همین جا پیاده بشم "

+" حدس میزدم اینو بگی اینو ببین به نظرت زیادی شبیه من و تو و یونگی نیست "

عکس قدیمی چسپناکی رو میده دستم و سقف ماشینو میبنده.توی عکس هفت تا پسر وایستادن و فاک چقدر سه تاشون شبیه من و جیمین و یونگی ان با اینکه عکسه تقریبا خراب شده اما بازم شباهت بی حد و اندازش توجه آدمو جلب میکنه .

_ "فاک جیمین این خیلی زیادی شبیههه واقعا احساس میکنم یک نسخه از خودمه هولی شت"

+"دیدی گفتم !"

_"یونگی اینو دیده ؟!"

+"نه هنوز وقتی ون رو توی پارکینگ دید اینقدر مجذوبش شد که کلا به هیچی توجه نمیکنه، کلا ماشین چرخ دار دوست داره میدونی که چی میگم"
با تکخندی اینو میگه .

به پشت عکس نگاهی میندازم و متوجه ی خط خطی ای میشم که قابل خوندن نیست ،با اسکنر لنزای دیجیتالم اسکنش میکنم .

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 09, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Survivors on Earth {Vkook}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang