Liseli yılları bilirsiniz. Biraz olgun hissettirir. Ama daha haberiniz olmayan bir çok şey vardır.
Taehyung'un ağzından
Parlak bir zekam olmasada çözebildiğim soruları çözüyordum. Evdeki can sıkıcı ailemden uzak durmanın tek yolu buydu "Kütüphanede en az 100 soru çözmek" ne kadar işlemleri uydurmaya çalıp cevap anahtarından baksamda, arada sırada ilgimi çeken soruları yapıyordum. Ama saat geç olduğu için kitaplarımı toplayıp,kütüphaneden çıktım.
Yağmur hafiften kendini belli ediyordu bende adımlarımı hızlandırıyordum. Saçlarımın bozulmaması için kapşonu başıma geçirip, başımı yere eğdim. Ama kafam bir bedene karşı koyamadı. Eli belimi tutunca direk dengemi sağlayıp ona teşekkür ettim. Burnu görebildiğim tek yeriydi elinde resim çantasıyla yoluna devam ediyordu. Ben ise onu izlememe anlam bulamadım ve önüme dönüp. Yola devam ettim. Bu vakitte neden evde değilim diye sorarsanız ailem bu zamanlarda evde olmuyor böylece ben kütüphanedeyken onlar ya kavga ediyorlar ya da ayrı ayrı takılıyorlar. Eve gelince en rahat pjamamı giyip uyumaya çalıştım ama aklıma bugün çarpıştığım çocuk geldi. Üniforması çok belli değildi ama galiba Seul Güzel Sanatlar Lisesine gidiyor. Cidden niye taktım ona. Biraz uykum gelsin diye süt içicektim. Aşağı inip, sütü ocağa koydum. Neden ona taktım bilmiyorum ama isim kartında galiba Jeon Jungkook yazıyordu çünkü kapşonu yüzünü kapatır iken ışık rozetini yüzünden daha belirgin yapıyordu. Sütün fokurdamasıyla kendime geldim ve sütü bardağa yavaşça boşalttım. Gözüm yerdeki fayansa dalarken yavaşça sütü içiyordum. Sonuçta midemin bulanmasını istemiyordum. Ve bardağı bangonun üstüne koyup odama çıktım. Azda olsa gelen uykumla uyudum...İlk bölüm nasıldı?
Bu bir ortak hesaptır lütfen
hobie_ants veatarlu_kedi hesabını takip edin
Sizi seviyoruz❤️💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am Gonna Be A Bad Boy
FanfictionTaekook Rainism Okuyup, vote verip, yorum yaparsanız seviniriz💕