Bazen hayatımız istediğimiz gibi gitmez ve kendimizi bir boşlukta gibi hissederiz. İşte tam o anda çıkıp gelen birisi vardır.
~~~~~~~Yazar'dan
Taehyung ve Jungkook dondurmacıdan çıkıp ormanlık bir yere gitmişlerdi, ortalıkta görünmek ilgi çekerdi sonuçta. Ormanlık alana geldiklerinde bisikletten indiler. Bir tane ağacın altına geçip konuşmaya başladılar.
Tae= Sen ne okuyorsun Jungkook.
JK= Seul Güzel Sanatlar Lisesi ne gidiyorum. 2. Sınıfım. Sen?
Tae= Bende Seul Fen Lisesi ne gidiyorum. Sayısal bölümdeyim 2. Sınıfım.Jungkook'tan
Biz Taehyung ile sohbete dalmışken tahminen 3 metre ötemizden bir silah sesi geldi. İkimizde çığlık atıp ağacın arkasına saklanarak olayı izlemeye başladık.
İki tane araba karşılıklı durmuş çatışıyorlardı. Ve her iki arabanın arkasında 5 tane araba vardı. Tanrım.. Ne oluyordu burada? Sonra oradan bir adam bizi dikkat çeken bakışlarımızla Tae ile beni gördü ve bize doğru gelmeye başladı. Adamdan kaçmak için ayağa kalktığımızda araların biri adamı öldürdü ve bize doğru koşarak geldi. Çatışma bitmişti. Gelen kişi bize dönüp "Bizimle gelmeniz lazım" dedi. Bizde aynı anda "Neden?" diye sorduk. Adam "Çünkü sizi gördüler ve artık güvende değilsiniz. Bizimle gelmeniz lazım" dedi. Ben de o an hayatımda kurduğum en mantıklı cümleyi kurdum "Sizinle gelince güvende olacağımız ne malûm?" dedim. Adamda sinirlenerek ikimizi tuttuğu gibi büyük bir arabaya götürdü ve zorla bindirip ellerinizi bağladı sonra kafamıza siyah bir çuval geçirdi.Tae= Hey neden kafamıza bunları geçirdin?!
Dedi bağırarak. Adam da sinirlenerek ve bağırarak "KAPA ŞU LANET ÇENENİ VE YOLUN BİTMESİNİ BEKLE!" dedi. İkimizde sustuk ve yolun bitmesini bekledik. Şu an yolun hemen bitmesi için içimden dua ediyorum.
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. Hepinizi çok seviyoruz
@atarlu_kedi ve @hobie_ants hesaplarını takip edebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am Gonna Be A Bad Boy
FanfictionTaekook Rainism Okuyup, vote verip, yorum yaparsanız seviniriz💕