'Gözleri gökyüzüm,kokusu baharım.'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabahın 6 sında uyandığımda hava daha yeni aydınlanıyordu.Kocaman yorganı ayaklarımla üstümden atmaya çalıştığım sırada nedenini bilmediğim bir şekilde midem çok bulandı.Ben de yorganla uğraşmayı bıraktım.Midemin bulantısı hala devam ediyordu ve kusacak gibiydim.Hemen tuvalete koştum.Kusmaya çalıştığımda çok acı çekmiştim.GERÇEKTEN ÇOK ACI ÇEKMİŞTİM.İğrenç bir duyguydu.Kusmaktan nefret ediyorum.
Lavaboyla işim bitmişti sanırım.Umarım birdaha da görüşmeyiz.Ben sabah pek acıkan biri değilim.Kahvaltı edemem yani.O yüzden öğle de yemek yerim genelde.6 da kalkıp neyle uğraşıyorsun öğlene kadar derseniz...Ben de bilmiyorum.Arada sadece yatıp müzik dinliyorum ve ya dizi ve film izliyorum...Pek belli olmuyor ama sıkılmıyorum yine de.
Bu sefer değişiklik olsun deyip duş aldım.Ilık su yüzüme çarptığında biraz irkildim ama sonra alıştım suya.Küçüklüğümden beri suyu çok severim.Hatta aşığım denebilir.1 yaşımda denize sokmuşlar beni.Hani aileniz tatile gider ve sizi almak zorunda kalırlar.Siz daha çok küçüksünüzdür ve sudan deli gibi korkarsınız.Ben korkmamışım.O zamandan belliymiş zaten ucubenin teki olacağım.O konuya değinmiyorum.Uzun lafın kısası,suya aşığım.
Duşta ço-ok uzun bir zaman geçirdiğimi fark ettiğimde nihayet çıktım.Karnım yavaş yabaş acıkıyordu.Annemin çok özenerek süslediği,yaptığı,yerleştirdiği ve herneyse.Kızından çok sevdiği mutfağa girdim.Kapıya cicili bicili bir tabela asmıştı.Süslü olanlardan.İçeri girdiğinizde sizi bebek mavisi duvarları karşılıyordu.Fayansımızı da beyaz seçmişti.Duvarlarda daha açık,beyaza kaçan bir renkle kelebek motifleri vardı.En çok burayı seviyordum.Buzdolabında çeşit çeşit magnetlerden tutun mutfak kurallarına kadar herşeyi asmıştı annem.Gerisi klasik Türk mutfağıydı işte.El bezleri,bylaşık deterjanları vb. şeyler.Girdiğim gibi dolaba yönelmedim.İlk defa görüyormuş gibi inceledim mutfağı.Çünkü şuan ve ya yarın ölebilirdim değil mi?
Sevdiklerimi gözümden deli gibi sakınıyordum.Onlara zarar gelmesi benim için boşluktu.Hiçbirşey hissedemezdim.Mutlu olamazdım.Ağlayamazdım.Şaşıramazdım.Kızamazdım.Duygularımı kaybederdim.Kendimi hissedemezdim.Gözüm karanlıktan başka şey görmezdi.Işıklarım sönerdi benim.Onlara birşey olmamalıydı.Çok mu önem veriyorum bilmiyorum...Tek bildiğim onları ışıklarım sönene kadar seveceğim.
Bu düşüncelere dalmışken karnımın çok acıktığımı farkedince yumurta yaptım.Yerken maratonumu tamamlamaya devam ettim.Şimdi
"Peaky Blinders" 'tayım.4.sezon mükemmeldi.5'i bekliyorum.Yemeğim bitince tekrar yatağıma gittim.Bebim rutinüm bu kadar basitti işte.Sadece 3 şey;Yemek ye,dizi izle,uyu.Bu kadar...Ta ki bir mesaj gelene kadar tabi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkflix
Teen FictionBu sandığınız gibi bir internet aşkı değil... Kim aynı diziyi izleyen bir insanı tanımadan sever ki? Aslında biri...Hatta 2 kişi bunu başardı! Bunu nasıl başardıklarını öğrenmek ister misin?O zaman yanına en sevdiğin yastığını,sıcak battaniyeni ve...