Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırıyordum. Bu o olamazdı, değil mi? Charlotte... Hayallerimi süsleyen kadın, bana mı aşıktı? İnanmakta o kadar güçlük çekiyordum ki. Bir yandan çok mutluydum. Charlotte çok güzel bir kızdı. Bana bakmayacak kadar güzeldi. Gözlerimi ondan alamazken o kendinden emin bir gülüş yerleştirdi dudaklarına. Tanrım, gülmek bir insana bu kadar yakışabilirdi. Bir adım öne gelerek aramızdaki mesafeyi kapattı Charlotte. "Çok güzelsin." Bu sözlerin dudaklarımdan dökülmesine engel olamadım. Güzel gülüşünü dudaklarına tekrar yerleştirdi. Çok öpülesi duruyordu."Biz şimdi..." "Çıkıyoruz güzelim." Charlotte konuşmama izin vermeden cevapladı beni. "Ama çıkma teklifi etmedin." Küçük bir kahkaha attı. Tanrım gülüşü çok güzeldi. Gülüşü. Çok. Güzeldi.
"Edeyim." Gözlerim şokla açıldı ve yapacağı hareketi bekledim. Bankın yanındaki çiçeklerden birini kopardı, saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı ve çiçeği saçıma yerleştirdi. "Daniel, sevgilim olur musun?" Gözlerim mutluluktan doluyordu. Sevinçle başımı salladım. Charlotte yavaşça bana yaklaşırken kendimi az sonra olacak şeye hazırlamaya çalışıyordum. Bir elini çeneme koydu, dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Gülümsediğini hissettim. Yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Birkaç saniye öyle kaldıktan sonra birden geri çekildi. Korkuyla gözlerimi araladım. "Yanlış bir şey mi yaptım?" Başını olumsuz anlamda salladı. "Özür dilerim, sanırım kendimi kaptırdım." Çok masumdu. "Hayır, sorun değil. Artık sevgiliyiz. Bunu dert etme." Gülümsedi. "O zaman elini tutuyorum." Gülüşüne karşılık verdim. Parmaklarımızı birbirine geçirdik ve yürüyerek parktan çıktık.
++++++
Ayayayayayayy güzel bir bölüm oldu benceeehh. Ben sevdim. Bugünkü ikinci bölüm, bir ayın telafisi gibi. Aranızda bilinmeyen numaranın Charlotte olmasını isteyen vardı, onlar mutlu olmuştur umarım. Hikayenin bir yerinde bir sürprizim var heheheh. Sizi seviyorum,,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lover || gxg
Teen FictionBilinmeyen numara: Çok güzelsin. Bilinmeyen numara: Bu dünyadan olmak için fazla güzelsin. Bilinmeyen numara: Arkadaş olarak bildiğin herkes seni kıskanıyor. Bilinmeyen numara: Ama sen bunu görmüyorsun. Bilinmeyen numara: Ah bebeğim, sen tam bir sa...