•𝐖𝐇𝐘 𝐖𝐎𝐔𝐋𝐃 𝐘𝐀𝐋𝐋 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊-𝐔𝐏

3.4K 31 13
                                    















𝗠𝗮𝘁𝘁𝗶𝗮 𝗽𝗼𝗶𝗹𝗯𝗶𝗼 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂. " 𝘄𝗵𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 "


𝗔𝗹𝗲𝗷𝗮𝗻𝗱𝗿𝗼 𝗿𝗼𝘀𝗮𝗿𝗶𝗼 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗸𝗮𝘁𝗶𝗲. " 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝗮𝗹𝗲𝗷𝗮𝗻𝗱𝗿𝗼 "




𝗞𝗮𝗶𝗿𝗶 𝗰𝗼𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗼 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝘁 𝗮 𝗽𝗮𝗿𝘁𝘆. " 𝗶 𝗱𝗶𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗶𝘀 , 𝗴𝗲𝘁 𝗼𝘂𝘁 "



𝗠𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝗼 𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗻𝗼 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂. " 𝗶𝗺 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗶 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 . "



𝗝𝗮𝗯𝗲𝘇𝘃𝗶𝗹𝗹 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗼𝗼𝘀𝗲 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂. " 𝗶𝗺 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗯𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀𝗻𝘁 𝗴𝗼𝗻𝗻𝗮 𝘄𝗼𝗿𝗸 "



𝗩𝗮𝗹𝗹𝘆𝗸 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘄𝗮𝘆 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗻𝗲𝘄 𝗷𝗲𝗿𝘀𝗲𝘆 . " 𝗶𝗺 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗻𝗲𝘄 𝗷𝗲𝗿𝘀𝗲𝘆 ."



𝗝𝗮𝗸𝗲 𝗰𝗼𝗼𝗽𝗲𝗿 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗼𝘄 𝗺𝘂𝗰𝗵 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 . " 𝗶 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 . "





𝗝𝘂𝗹𝗶𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗿𝗯𝗼𝘇𝗮 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗼𝘄 𝘁𝗼𝘅𝗶𝗰 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝗶𝘀 . " 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝘀𝗼 𝘁𝗼𝘅𝗶𝗰 ."







𝗦𝗮𝗺𝘆 𝗰𝗵𝘂𝗵𝗮 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗼𝘄 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗽𝗿𝗲𝘁𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 . " 𝗶𝗺 𝘀𝗼 𝗱𝗼𝗻𝗲 , 𝗶 𝗰𝗮𝗻𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘄𝗲𝗮𝗿 𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁𝘀 𝘀𝗮𝗺𝘆 . "





𝗥𝗼𝘄𝗮𝗻 𝘅𝗲𝗹𝗱𝗿𝗶𝗱𝗴𝗲 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 . " 𝘄𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗶 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶𝘁𝘀 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗶𝗳 𝘄𝗲 𝗲𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗶𝘀 . "




𝗣𝗮𝘆𝘁𝗼𝗻 𝗺𝗼𝗼𝗿𝗲𝗺𝗲𝗶𝗲𝗿 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗮𝗻𝗰𝗲 " 𝘄𝗲 𝗰𝗮𝗻𝘁 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗮𝗻𝗰𝗲 𝗶𝗺 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗽𝗲𝘆𝘁𝗼𝗻 . "





𝗔𝗹𝘃𝗮𝗿𝗼 𝗿𝗼𝗺𝗲𝗿𝗼 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻𝘁 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼𝗼 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲𝗲𝗽𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 . "𝗶𝗺 𝘀𝗼 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗹𝘃𝗮𝗿𝗼 "


𝗝𝗼𝘀𝗵 𝗿𝗶𝗰𝗵𝗮𝗿𝗱𝘀 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗯𝗲𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗱𝗮𝘁𝗲 𝘆𝗼𝘂 " 𝗶 𝗵𝗼𝗽𝗲 𝟱𝟬$ 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗼𝗿𝘁𝗵 𝗶𝘁 𝗷𝗼𝘀𝗵 "


𝗝𝗮𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗼𝘀𝘀𝗹𝗲𝗿 : 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 . " 𝗶 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂 . "


























































































• 𝗵𝗲𝗹𝗹𝗼𝗼𝗼 , 𝗶 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗲𝗮𝗵 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁 .

𝐁𝐈𝐓𝐂𝐇𝐈𝐍 ' 𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 𝐁𝐎𝐘 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐄𝐒 & 𝐏𝐄𝐑𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐄𝐒 Where stories live. Discover now