Ben Lavin Linda ATEŞ. 17 yaşındayım, YILMAZ kolejinde okuyorum,arkadaşlarımla yaşıyorum çünkü annem ben 7 yaşındayken öldü ve üvey annem var. Ondan hoşlanmadığım için babamla yaşamıyorum. Babam dünyanın sayılı zenginlerinden ama ben babamdan para almıyorum. Sosyal medyada fenomenim. İnstagramda 58 Milyon takipçim var. Nasıl bu kadar çok takipçim var derseniz canım arkadaşım Mina her şeyi paylaşıyor. Konuşsam paylaşıyor ama bundan rahatsız değilim. Gittiğim okul canım arkadaşım Arya'nın okulu. Okuldaki herkes beni bilir bana sosyal medya kraliçesi derler ve anlaşamadığım kişi sayısı azdır. Arkadaşlarım Mina PARLAK, Arya YILMAZ, Helen DEMİR hepsinin babasının durumu iyi. Beni yalnız bırakmamak için benimle kalıyorlar. Hepimiz voleybol oynuyoruz ve ben kaptanım. Dans ediyoruz, video çekiyoruz falan...
Bugünde okula gidiyoruz. Arabayla gidiyoruz. 18 yaşında değiliz ama ehliyetimiz var yurtdışından aldık. Benim annem Fransız yani bende yazları Fransaya falan gidiyorum ve Fransızcam çok iyi.
( Multi Lavin'in arabası)
Kızlarla her zaman ki gibi havalı bir giriş yaptık. Bize selam verenlere selam veriyoruz. Hemen sınıfa çıktık ve Mina fotoğraf çekmeye çalışıyor.
"Yaaa kızım salak mısın acaba mal gibi davranıyorsun şu an" dedim
O da bana çatık kaşlarıyla bakmaya başladı. "Allah Allah yaa herkes senin gibi bir kere de fotoğraf çekemiyo canım" dedi.
Kızlar bize bakıp kıkırdıyorlardı. Onlara tek kaşımı kaldırıp baktım ve gülmelerini bastırmaya çalıştılar. Ama sonuç hemesin bize bakmasını sağladığı bir kahkaha.
"Kızlar yarın ATEŞ kolejine müfettiş gelecekmiş." Dedi Arya
Içses
Lavin
Kızzz sizin okula müfettiş gelecekmiş
Niye geliyo ki bu müfettiş
Niye kız git bi okulunu gör kendini tanıt ben bu okulun sahibiyim de zaten herkes seni biliyo, tanıyo
Valla içsescim bu sefer haklısın tebrik ederim seni
"Müfettiş ne alaka yaaa gelecek bizim okulu mu bulmuş başka okula gitsin." Dedim
"Maalesef tatlım birisi okulun sahibi okula hiç gelmiyor ve okulda olup bitenlerden haberi yok demiş." Arya dedi
"Kim demiş bunu o sürtük Aslı mı?" Dedim
Arya anında kafa salladı. "Evet o söylemiş ve sanırım o okulun senin okulun olduğunu bilmiyorlar."
Ona anlamadım der gibi bakıyordum oda anlatmaya başladı.
"Sen şimdi fenomensin ya ama soyadını kullanmıyosun ve gizli tutuyorsun işte bu yüzdende kimse senin okulun olduğunu bilmiyor. "
Arya doğru söylüyor sınıf defterinde bile soyadın yazmıyor
Evet yazmıyor ama artık herkes öğrenecek
Napcan kızz
Yarın ATEŞ kolejine gideceğim bekle ve gör
"O zaman yarın kaydımızı ATEŞ kolejine aldırıyoruz."Dedim ve kızlar üstüme atladı derken öğretmen geldi.
Ilk derse niye fizik koyarlar ki"Günaydın gençler"
"Sağolun hocam" herkes oturduğu gibi uyumaya başladı. Oturan uyuyor bu ne arkadaş... Yanımda oturan Helen'e baktım o da bir şeyler karalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen
ChickLitLavin Linda ATEŞ karanlığın aynı zamanda sosyal medyanın kraliçesi. Fenomen çoook ünlü bi fenomen ama soğuk çook soğuk bir inatçı güzel. İşte o Lavin Linda ATEŞ... Dikkat edin hayatı çok maceralı peki hayatına AŞK girerse ne yapacak? Aşkı hiç tatmad...