OKULUN SAHİBİ

350 10 3
                                    

Hatırlatma

5 dk sonra müfettiş amca bağırmaya başladı.

" BU NE SAYGISIZLIK. BU OKULUN SAHİBİ YOK MU? BEN ONU GÖRMEK İSTİYORUM."
Ayyy bende seni kapak etmek istiyorum. İçimden kötü kadın kahkahasını atıp yavaş bir şekilde müfettiş amcaya doğru yürümeye başladım. Mina telefonu elinde video çekiyordu. Topuk sesiyle herkes bana dönü. Bende müfettiş amcanın önünde durup gözlerine odaklandım.

" Ben Lanvin Linda ATEŞ. ATEŞ KOLEJİNİN SAHİBİYİM. Bir sorun mu var?"

Şuan bütün gözler bizde. Şaşkın bakışlar,fısıldaşmalar...

"Bu okulun sahibi siz misiniz?" Dedi müfettiş evet anlamında kafamı salladım. "İsterseniz burada konuşmayalım. Şöyle buyrun" diyerek müdürün odasına giderken bahçedekinlere dönüp " herkes derse!" Diye bağırdım.

"Adınız neydi acaba?" Diye sordum. "Murat Korkmaz"

"Belki biliyorsunuzdur ki ben bir fenomenim. Bu okulu alış amacım ilk başlarda kendim için bir yatırımdı ama sonradan çok da etkilememeye başladı. Fakat okuluma düşkünüm ve kimse benim okulumdaki insanlara,eşyalara bir şey diyemez." Dediğimde derin bir nefes aldım.

Murat Bey "Biliyorum okul hakkında bilgilerim var." Dedi
Ve biz biraz daha konuşmaya başladık. Sonunda müfettiş gitmişti ve dersin bitmesine 12 dk vardı. Yavaş adımlarla sınıfa çıktım. Kapıyı tıklatıp sınıfa girdim. Herkes bana merakla bakıyordu. Ve de şaşkın. Sınıfta Kaan abi vardı. Edebiyat öğretmeni. Hemen gidip ona sarıldım. Ve yerime geçtim. " Eee nasıl gitti müfettişle konuşma." Diyince kahkaha attım. "Eğer biraz daha konuşsak psikolojim bozulacaktı. İlk başta okulla ilgili konuşuyorduk sonra ne olduysa adam hayatını anlatmaya başladı." Diyince bütün sınıf kahkaha attı. Aslıgil hariç. " Şimdi ne yapacaksın? Bu okul devam mı yoksa sadece bir gün için mi geldin? " dedi " Hayır sadece bir gün için gelmedim. Artık devam. Zaten herkes okulun sahibini biliyor." Dedim veeee zil çaldı.

Kızlar birden üstümüze atladı. Veee ÇIĞLIKK. ahh bendeki de kulak ama yaaa kesin kulak zarım patladı.

Bora "oyy benim güzelim büyümüşte okul mu almış? " diye dalga geçti. Bende ona dil çıkardım.

Uraz "Ooo bizim fenomenciğimizin okuluda varmış. " diyip bana sarıldı. Pardon ben sarıldı mı dedim külliyen yaaaallllaan resmen beni boğuyor.

En son biri durumu anladı sanırım Uraz'ı üzerimden aldı. Poyraz...

Yanağımdan makas aldı ve telefonuna bakmaya başladı. Bu arada herkes tebrik ediyor.

.......................................................

Şuan biyoloji dersindeyiz ve hoca bizi ayırdı.

Mina Uraz
Arya Ayaz
Helen Yağız
Ben Poyraz

Ders oooo kadar sıkıcı ki herkes uyku modunda. Poyraz bir şeyler karalıyor ve arada bana bakıyor. Ben ise kızlarla whatsapp tan konuşuyoruz.

🖤Cennet'ten düşenler⚘🌺🌹

Sarı şeker (Helen) : Kızlar hoca yakıyo yalnız. 👌

Sosyal medya meraklısı (Mina) Evet yaaa ama tipim değil.

Fenoşmen(Lavin) Hıı bu yüzden adamı gözlerinle yedin.

Tombik yanak ( Arya) Kızlar tenefüste dedikodu kazanı...

Biz böyle yazışırken kapı tıklatıldı ve müdür içeri girdi.
"Dersinizi böldüğüm için üzgünüm fakat okulumuza kayıt yapmak isteyen bir beyefendi Lavin Hanımı görmek istedi." diyip bana döndü.
Bende tamam anlamında kafamı sallayıp ayağa kalktım. Müdürle sınıftan çıktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FenomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin