Ce este cu adevărat iubirea? Ei bine, nimeni nu vă poate da un răspuns concret. Ea diferă de la om la om de la suflet la suflet iubirea este un sentiment unic dar foarte puternic te poate face sa plutești și te poate lasa sa cazi in orice moment,iubirea este o cursa o cursa plină de urcușuri și coborâșuri niciodată iubirea nu va fii perfecta asa cum vedem in filme sau in citim in carti iubirea este mereu o lupta dar dacă iubești omul potrivit nu va fi o lupta prea grea. Este cel mai puternic sentiment,atunci când iubești te oferi trup și suflet persoanei de lângă tine cu riscul de ați frânge inima,de a te face sa plângi sau sa ii rănești pe cei din jur din vina lui. Dragostea este plină de riscuri ,dar oameni nu realizează acest lucru la început, la început pare perfect e acel moment când ești "in al nouălea cer" ,dar după acesta pasiune oare rămâne cu adevărat pura iubire? Nu vei știi niciodată decât dacă îți asumi riscul de a iubi pe cineva ,iar dacă acea persoana te iubește și ea cu adevărat veți lupta mult m-ai ușor. Nu vreau sa credeți ca dacă găsiți persoana potrivită nu vor mai exista certuri , ba da vor fi certuri și dacă este sufletul tău pereche pentru ca nimeni nu este perfect , o sa existe multe certuri pe parcursul relație dar asta nu înseamnă ca trebuie sa va despărțiți ci doar sa rezolvati problema.
CITEȘTI
thoughts
RandomNu,nu sunt gândurile mele,doar niște romane despre anumite subiecte pe care poate vreți sa le dezbatem :)