6. Bölüm

19 0 0
                                    

Bir süre sonra telefonuma instagramdan bildirim geldi bildirime baktığımda James in beni takip etmeye başladığını gördüm tam bende takip edecektim ki Ege telefonumu aldı ve cebine koydu hayır araba sürerken bu nasıl mümkündü yolumuz bayağı uzundu havaalanından yengeme baya yol vardı deniz kenarına gidiyorduk evi ordaydı tabi ev diyordum ama saraydan halliceydi neyse bütün yol ne yapacaktım telefonsuz hayır Ege de hiç eğlenceli değildi demir adam seçmelerinden çıkmış gibiydi yani aklıma gelen parlak fikirle kemerimi çözdüm ayakkabılarımı da çıkartıp sırıtmaya başladım bana baktığında hala sırıtıyordum " neye sırıtıyorsun sen sinisice bakıyorsun planın ne bakalım" dediğinde ayaklarımı üzerine uzatıp sırtımı kapıya yasladım ve oturmaya başladım. Hiç sallamamıştı oysa sinir olması lazımdı ya "Ege" dediğimde bana döndü "Evet bişey mi oldu" dedi "şu an ayaklarım kucağında ve sen birşey demedin ne bileyim sinir olursun sanmıştım" dediğimde gülmeye başladı "aslında başkası olsa sinir olurdum ama bilmem seni sallamıyorum" dediğinde anlamadığımı belli eden bir bakış attım tam bişey söyleyecekti ki telefonu çaldı kim olduğuna bakınca kaşları çatıldı sonra bana dönüp sırıtmaya başladı telefonu bana uzatıp " bu şekilde kalmana izin veririm ancak bana takan bir kız var ve beni arayıp duruyor şu an telefonu açıp ona sevgilim olduğunu söyle ve kapa" dedi ve telefonu salladı elinden aldım ve hoparlörü açtım telefondan gıcık tiz bir ses gelmeye başladı " Ege aşkım hiç açmayacaksın sandım seni özledim bize gelsene" dedi sese suratımı buruşturup konuşmaya başladım sonuçta bana eğlence çıkmıştı " merhaba Ege şu an burda değil telefonu burda ben ona iletirim ama" dediğimde cırlamaya başladı ciddi ciddi cırlıyordu "sen kimsin Egenin telefonu sende ne arıyor" dediğinde araya Ege girdi " aşkım telefonum sende ne arıyor" evet eğlence yeni başlamıştı kız deliriyordu "ne demek aşkım Ege hani biz sevgili olucaktık bu da kim beni bırakamazsın" diye bağırıyordu ben tam yeni başlamıştım ki Ege telefonu alıp kapadı ve bana döndü "bakıyorum eğleniyorsun"dedi " sayende eğlenemiyorum daha yeni başlamıştık" dedim ve somurttum bana telefonunu verince şok oldum " eğlenirsin" deyip yola odaklandı ve ardından "fotoğraf çekmekten çekinme" dedi sallamadım hesaplarında dolanmaya başladım bir süre sonra kenara çekti ve olduğumuz yere baktım STARBUCKS aman tanrım kahve o indi bende onu beklemeye başladım.

Yeniden benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin