Nominacja od _oakenshieldka_016 (dzięki!!!<3)
1. Jest południe, więc tę część dnia mogę określić jako znośną, chociaż byłoby lepiej, gdyby nie sprawdzian z matematyki przez skypa xd
2. Wiem, że dość wysoką, bo starałam się o punkty do liceum, ale niestety zapomniałam że oddałam przecież papiery i nie mogę sprawdzić - myślę, że około 5,50
3. 100% lato, dzięki wakacjom nadal żyję
4. Codziennie, nie jestem w stanie zliczyć ile razy każdego dnia wchodzę na tę stronę.
5. Staram się nie, bardzo mi przeszkadza, kiedy ktoś z kimś rozmawiam przeklina. Kiedy jestem mega wkurzona czasem coś tam mruknę pod nosem, ale mam potem wyrzuty sumienia. Staram się ograniczać przeklinanie do zera.
6. Ciężko jest mi wybrać taką osobę. Myślę, że z ludzi dookoła to moim rodzicom, ale w niektórych kwestiach tylko samej sobie.
7. To pytanie akurat o 12.14
8. Nie chce mi się iść do termometru, ale wiem, że zdecydowanie za mało jak na końcówkę marca. U Was też sypnęło śniegiem? Mam go chyba najwięcej niż kiedykolwiek tej zimy.
9. Wnioskując po ocenach na semestr, myślę (nieskromnie mówiąc)że zdam na pewno.
10. Hobbit, Władca Pierścieni, Niedokończone Opowieści i Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa. Upadek Gondolinu również posiadam, jednak jeszcze go nie czytałam, mimo to jestem pewna, że będzie świetny, ale Silmarilion jest dość zagmatwany, w sensie dużo tam informacji... czytam od roku i nadal nie skończyłam...
Wszystko oczywiście spod ręki Tolkiena - kto by się spodziewał?
Ale spoza jego twórczości śmiało mogę Wam polecić serię dla młodzieży 'Alcatraz kontra Bibliotekarze' - bardzo zabawne książki, szybko i przyjemnie się je czyta :)
11. 'Hobbit' na którego lecącej wczoraj trzeciej części ryczałam jak dziecko - dobrze że mama spała to mnie nie widziała.
Poza tym oczywiście trylogia Władcy Pierścieni oraz odnaleziony przeze mnie w zeszłym roku 'Born of Hope'. Wspominałam o nim już w którymś rozdziale 'Mojego Arcyklejnotu', jeśli dobrze pamiętam - opowiada o Arathornie.
Dodatkowo bardzo lubię serię Jurassic World. 4 i 5 część spodobały mi się najbardziej (Owen to mega ciacho <3 )
Nie jestem fanatykiem horrorów, jak większość nastolatków, nie lubię się bać, ale uwielbiam komedie. Filmy ' W krzywym zwierciadle...' - to po prostu hity.
12. Nie jest to typowy serial, który większość ludzi w moim wieku ogląda, ale wciągnęła mnie 'Katastrofa w przestworzach'. Już raz mi się ostatnio śniło, że pilotowałam samolot i lądowałam na ulicy obok mojego bloku xd.
13. Musiałabym wysłać cały folder z telefonu, gdzie przechowuję moje skarby...
14. Mój spr z maty - niestety nie chce się załadować... :(
15. Czytać opowiadania i sama je pisać, mogę uwolnić mój mózg.
16. Na pewno więcej niż raz.
17. Moi sąsiedzi. (poza dziadkiem z akordeonem z parteru, on jest spoko). No poważnie, kto robi remont 12 razy w roku, jeśli nie częściej?!
18. Owszem, mam sznaucerka, kanarka i moją młodszą siostrę, która posiada dwie rybki.
19. Jako dziecko miałam na większość składników w jedzeniu, ale teraz głównie na pyłki i większość owoców.
20. Spóźnialskich (bez urazy ) ale ja zawsze jestem gotowa na czas i muszę na innych czekać, przez co wszyscy się spóźniamy, po prostu mnie to już irytuje.
21. Oj, bardzo. Często żałuję, że nie mogę.
22. 15??? Emm, podzielmy przez 2 i odejmijmy 0,5, okej?
OlaJaboska1 - dziękuję za głosy na Forever Together! dzięki Twoim gwiazdkom wbiło już ponad 1.3K! <3