PREMA

178 1 0
                                    

Kichhi dina pare prayata sei dui chhari dina pare, time sei duiprahara haba, duijana eka sangare gote shopping hall ku jauthanti.....

apana mananku gote katha kahibaku Bhuli jaichhi . means Mu Aete parjyanta se duijananka nama aapananku kahi nahin. Swami charitra re thiba puatira nama Aakash aau tanka stree hele Leela. Hna aauhri gote katha Mu aakash ra sanga. Aame duhein +2 tharu bahut sanga. Se prayata tara sabu katha mo pakhare share kare. Tenu Mu janithili je se duhein aau sangare rahu nahanti. Kintu Mu Jetebele se duhinku eka sangare shopping hall ku jauthibara dekhili Mu aascharjya hoigali.

Tapare Mu jai aakash ku dekha kali aau pacharili are duhein aaji eka sangare shopping hall re .
Aakash- Hna ame aaji amara sabu samparka samampta karibaku aasichhu.
Mu- tu kahibaku kan chahunchhu. Mu bujhiparuni. Samparka kan kia samampta kari pare. Aare Pagala heigalu ki.
Aakash- tu jaha kahuchhu kaha Mu emiti banchi paribini.
Mu- kemiti....
Aakash- tate pare aaji ratire kahibi. Mu bartaman tike byasta achhi.
Mu- Hau.

(Tapare aakash challah. Ratire mu tanka gharaku gali aau pacharili aare emiti kan kahuthulu aaji)

Tapare se kahila. .....
Aakash- sun kahuchhi, kali se mote phone kala aau kahila taku mo pakhaku nei aasiba pain. Kintu mu taku mana kali Hele se mote badhya kalaru se ragiki mana kari deli.
Mu- tu aemiti kahinki kalu.
Aakash- aau kan karithanti. Mu chahunchhi divrse ra fala Tapare se aau kebe diverse pain kahibani.
Mu- ta aaji tume marketing pain kahinki jaithila .
Aakash- se kandila ta mana rakhiba pain ta sangare marketing pain jaithili
Mu- ok.... Thik karichhu.hau mu aasuchhi.

Tapare mu aasu aasu kebala aetiki bhabuthae kia kahaku besi bhala pauchhi Aakash Leelaku na Leela Aakashku.

(Bahut samaya bhabila pare madhya mu jani parilini, tapare bhabili emanankara milanara dina pakhei aasuchhi karana aankara prema aadua hoisarithila aau aadua sutaku kehi aalaga kariparibeni.)

semane prayataha premara aau eka nua diganta srusti karibaku aagei jauthile.......

आप प्रकाशित भागों के अंत तक पहुँच चुके हैं।

⏰ पिछला अद्यतन: Jun 24, 2015 ⏰

नए भागों की सूचना पाने के लिए इस कहानी को अपनी लाइब्रेरी में जोड़ें!

Dampatyaजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें