truth or dare part 2

46 3 0
                                    

Εγω: Jungkook πας καλα αγορι μου. Με κατατρομαξες.

Jk: Χορευεις τελεια το ξερεις.

Ε: Ναι το ξερω πριν απο εσενα. Του ειπα σε στυλ ντιβας και πηγα να φυγω αλλα παλι με τραβηξε.

Τι θα γινει τωρα. Να του ριξω μια κλωτσια να ησυχασω.

Ε: Τι θες;;

Jk: Εσενα.

Τ-τι ειπε τωρα.

Ε: Τ- τι;

Jk: Εμμ αστο τιποτα κατι δικα μου. Αντε παμε μεσα.

Αντε δουμε.

V: Λοιπον κοριτσια αποφασισατε τι θα παιξουμε;

Α: Ναι

Ε(λενα): Θα παιξουμε θαρρος ή αληθεια και αυτος που δεν θα κανει το θαρρος και θα λεει ψεματα θα πινει ενα ποτηρακι μπυρα.

Jk+Jm+ V: Οκευυ αρχιζουμε.

Time skip

Εχουμε αρχισει εδω και ωρα. Παιζει να εχω μεθυσει πιο πολυ απο ολους.

                                                  Jungkook POV

Η Κικη εχει μεθυσει πολυ. Και τα κοριτσια αλλα η Κικη πιο πολυ.

Με τα αγορια αποφασισαμε να παρουμε ο καθενας απο ενα κοριτσι και να το βαλουμε στο κρεβατι για να ξαπλωσει.

Πηγα στο δωματιο μου, αφησα την Κικη στο κρεβατι και την τυλιξα. Πηγα να φυγω αλλα την ακουσα να μου λεει.

Κ: Jungkook...χικ

Ε: Ναι.

Κ: Θυμασ..χικ θυμασε τοτε ..χικ που με ρωτησες Ποιος ειν'...χικ ο bias μου;

Ε: Ναι το θυμαμαι γιατι;

Κ: Εμμ να εσυ εισαι.

Wtf?

Εγω ειμαι

Το ηξερα οτι ημουν ομορφος και ολες οι army εμενα θελουν αλλα δεν το περιμενα απο την Κικη.

Πηγα να φυγω αλλα μου κρατησα το χερι.

Κ: Σε Παρ....χικ παρακαλω μεινε.

Ε: Καλα

Ξαπλωσα διπλα της και την αγκαλιασα σφικτα για να μην τυχον κρυωσει.

Μετα απο 5 λεπτα την πηρε ο υπνος.

Την παρατηρουσα. Ηταν τοσο ομορφη και κοιμοταν σαν αγγελουδι. Σαν το αγγελουδι μου.

Με αυτες τις σκεψης με πηρε και εμενα ο υπνος.
   
                                                       Jimin POV


Εβαλα την Ελενα στο κρεβατι μου και την σκεπασα καλα. Την παρατηρουσα για πολυ ωρα.

Ηταν πολυ ομορφη.

Πηγα να φυγω για να την αφησω να ξεκουραστει αλλα αυτην δεν με αφησε. Λεει οτι θελει παρεα.

Με χαρα ξαπλωσα διπλα της και αρχισα να της χαϊδευω τα πανεμορφα μαλλια της.

Αρχισε να τρεμει και την πηρα μια μεγαλη και ζεστη αγκαλια.

Μας πηρε ο υπνος και τους δυο μας αγκαλια.

                                                   Tae's POV


Εδω και ωρα καθομαι και συζηταω με την Ανθια.

Δεν μεθυσε καθολου μονο δυο ποτηρια ηπιε ενω οι αλλες ολο το μπουκαλι.

Μου ελεγε πως τα περναει στο σχολειο, για τις φιλες και για της κολλητες της.

Μεχρι που νυσταξε.

Ε: Ανθια ξαπλωσε εδω εγω θα παω μαλλον να κοιμηθω με τον jin για να εισαι ανετα.

Α: Πας καλα ανθρωπε μου. Θα κουβαληθεις τετοια ωρα στον jin?

Εχει ενα δικαιο.

Α: Κοιμησου εδω.

Ε: Καλα

Ξαπλωσαμε και οι δυο και τυλιχτηκαμε με τις κουβερτες. Ηθελα τοσο πολυ να την παρω αγκαλια αλλα ντρεπομουνα.

Ετσι πως ημουν ξαπλωμενος ηρθε και με πηρε αγκαλια. Ανταπεδωσα και εγω. Aww εισαι τοσο γλυκια.

Α: Καληνυχτα Tae.

Ε: καληνυχτα γλυκουλα μου.

............

Χευυ

Δευτερο κεφαλαιο σημερα.
Λιγο μικρο but it's okey

Και κατι αλλο αν θελετε πατηστε αστερακι με βοηθαει πολυ.

Τα λεμε

                                                  

Δεν ειναι ονειρο ειναι αληθεια( ff jungkook )Where stories live. Discover now