-1-04-2020-
heyyyyy peepz! ik wil het vandaag even hebben over mijn vrienden kring.
mijn vriendenkring bestaat uit verschillende groepjes, ik ga per groepje even een uitleg geven.
groepje 1
groepje 1 is eigenlijk maar 1 persoon en dat is mijn beste vriendin, ze is heel lief en ik ken haar al 11 jaar. ze is heel aardig en slim ze is ook heel raar maar dat weet ze tis wel op een leuke manier , soms kan ze een beetje betweterig zijn maar ja dat is dan maar zo haha, we hebben veel dingen gemeen maar eigenlijk lijken we helemaal niet op elkaar en dat is eigenlijk wel leuk.
groepje 2
dit is ook maar 1 persoon en dit is ook een hele goede vriendin van mij, we kennen elkaar al 4 jaar maar ik weet heel veel van d'r. we hebben wel wat minder contact op het moment en ik ben het ook zeker niet altijd eens met de keuzes die ze maakt of de mensen die ze als vrienden ziet . maar ja dat zijn niet mijn keuzes dus ik laat haar lekker doen , ik zeg allen ik zei het toch tegen haar als het wer mis gaat haha.
groepje 3
groepje 3 is mijn vrienden groep van school, ik zie ze eigenlijk nooit meer en ze late heel weinig van zich weten dis weet ik niet of ik ze als vrienden moet zien maar het zijn wel hele leuke mensen dus ik probeer ze af en toe nog op te zoeken. leuk weetje het zijn allemaal rare buiten beentjes maar ze zijn allemaal wel heel lief tenzij je zelf niet aardig bent want dan zijn ze heel gemeen.
groepje 4
groepje 4 is mijn vriendengroep op telegram en dit is een hele aparte groep.
als eerst heb je m'n beste vriend die ik al 3 jaar ken en dat is echt een Mongool, maar hij is wel heel lief soms een beetje een slijmbal en iets te beschermend maar hij is echt een schatje,
dan heb je nog een van m'n beste vriendinnen die ik al 3 jaar ken en ze kan echt heel erg gemeen zijn en ze geeft echt niks om een ander z'n gevoelens maar tegen haar familie en mij is ze wel heel lief.
dan heb je nog een vriendin van mij en zij is een beetje raar en gemeen maar wel heel erg grappig.
dan heb je nog een vriend van mij en hij is heel chill en een echte knuffelbeer maar hij is van zichzelf heel rustig maar vind een grapje altijd wel leuk.
dan zit er ook nog iemand in de groep die heel rustig en netjes is van zichzelf maar ik vind haar wel aardig maar het is niet echt een vriendin van me ofzo
en dan hebben we nog een gast van 1,90 en die is altijd vrolijk en hyper tis heel soms wel irri maar meestal wel grappig hij is wel heel aardig en zorgzaam
dat waren mijn vrienden wel een beetje,
ik hoop dat jullie een fijne dag hebben!
YOU ARE READING
Dear dairy
Randomgwn een plek waar ik al m'n shit kwijt kan je bent zeker welkom om mee te lezen, ik ga geen namen gebruiken en als ik een naam gebruik dan is het niet die persoon z'n echte naam ofc.