Zozo szemszöge: Korán reggel ébredettem, hogy ki mehessek BMXezni a parkba szükségem volt egy kis magányra. Hogy mért volt szükségem a magányra 23 évesen rá kellet jönnöm, hogy nem, érdekelnek már a lányok. Az elején furcsa volt is ijesztő és haragudtam magamra és mindenkire eltávolodtam a családomtól és barátaimtól. Féltem, ha megtudnák, ki akadnának, és nem beszélnének velem. Csak az öcsémnek Patrinak mondtam el, hogy mi zajlik bennem. Patrik jól fogadta vele jó kapcsolatot ápoltam a nehéz időkben is. És sokat segített nekem, de peresze szüleink nem könnyítetek meg kérdezgetek, hogy mért nincs barátnőm. Én persze mindig tagadtam, hogy BMX mellet nincs időm barátnőre, amit nem vettek be. Egyik nap oda hívtak egy egyetemista lányt, hogy ismerkedjek meg vele. De akkor annyira dühös lettem rájuk, hogy barátkoztam a szobámba. Tudom gyerekes viselkedés volt a részemről, de akkor abba az állapotba voltam, hogy én nem lehetek meleg. Akkor szüleink teljesen ki akadtak és azt mondták, hogy nem mehetek, sehova ami persze viccesen hangzott, de tényleg betartottak a dolgot 1 hétig nem mehettem, sehova mert, hogy megbántottam a lányt-kit érdekel az a lány gondoltam persze magamba. És most ott tartunk, hogy kint vagyok a parkba és nem tudom, hogy mi lesz igy velem és kinek mondjam el az igazat, de szüleiknek kéne elszőr elmondanom. Váratlanul megjelent az öcsém és Imi a Parkban. Hát ti mit kerestek itt. Hát aggódtunk miattad elég korán leléptél reggel. És nem léphetek le? Nem tűnhetsz csak úgy el, ha éppen úgy tartja kedved, és ha apa meg anya kérdezték volna, hogy hol vagy? Nem tudták volna meg visszamentem volna. Ugyan már Patrik te is tudod, hogy felnőtt vagyok és tudom dönteni mit, akarok. Jó rendben elhiszem, hogy szükséged van egy kis egyedül létre, de máskor azért szólj, ha lelépsz oké? Igen ígérem, anyuci szólni fogok. Nagyon vicces, vagy de nem annyira, mint Imi barátunk. Tényleg Imi mit keres itt? Hát mivel meg ijedtem, hogy hova tűntél valakinek szólnom kellet, hogy segítsen meg keresni téged. Patrik úgy te tudod, hogy van telefonom, hogy fel tudtál volna hívni, hogy a francba vagyok. Igen tudom, de akkor eszmbe de jutott. Jól van öcsi semmi baj az lényeg, hogy minden rendben van. Amúgy, szia, Imi. Cső Zozo máskor azért nekem is szólj, ha gond van, vagy valami bajod van, tudod, hogy segítek. Igen tudom, de most ha már itt vagyunk, akkor BMXezni is kéne nem csak trécselni. Okés csak leveszem pólóm. Ahogy megláttam, ahogy Imi levette pólóját én meg csak néztem, mint ha ő lenne a világ harmadik csodája. Héjj ne bámuld már annyira lökött oldalba az öcsém. Nem is bámulom pirultam el. Ohh de hogy nem csak nem bejön Imi? Nem dehogy is. Akkor mért bámultad annyira, hmm, mondta gonosz vigyorral az arcán? Khm miről maradtam el? Semmiről vágtuk rá egyszere. Na, jól van, akkor kezdhetjük? Öö igen, de mit is? Póén hát BMXezést te. Ja persze akkor kezdjük. 1 órát BMXeztünk végig bámultam Imit, mit nem mondjak ahhoz képest, hogy csak 18 éves iszonyat jó teste van, de mi az isten van velem nem szabad erre gondolnom a legjobb barátom. Na de nekünk most már menni kéne igaz öcsi, mert le fogunk bukni, hogy nem, vagyunk otthon. Rendben menyetek csak. Megöltük egymást mikor Imi megölelt átfutott rajtam egy kellemes borzongás. Elindultunk haza fele. Na, mi van, mit nézel, ennyire rajtam van valami? Nem csak tudod annyira fura voltál most, hogy Imi itt volt velünk nem szoktatok ölelkezni csak igy mi volt ez? Nem tudom igazán én se csak jött az érzés és nem tudtam vissza fogni magam tudod, hogy min megyek keresztül ez nekem most nagyon nehéz. Igen tudom, de tudod, nekem bármit elmondhatsz, mint eddig, de szerintem anyát meg apát is lassan be kéne, avatnod ebbe mielőtt keresnek neked megint valami nőt. Igen tudom, de nem most nem állok készen még rá. Okés. Haza érttünk gyorsan leraktuk a bringákat és már futottunk volna föl amikor meghalotok szüleink hangját. Hova hova fiatalok? Ööö hát fel a szobába. És az elmúlt 1 órába hól voltatok, mert, hogy itthon biztos nem az tuti. Meg tudjuk magyarázni apa. Halljam akkor fiúk. Hát ö rosszul voltam és nem akartam egyedül menni és ezért hívtam Zozot és elmentünk Parkba, de csak levegőzni voltunk. Jó rendben most az egyszer ezt elhiszem, de még egy ilyen ne legyen. Rendben apa. Gyorsan bementünk a szobába kifújtuk a bentartott levegőt. Nem tudom mi lett volna, ha egyedül értem volna haza köszönöm öcsi. Ugyan ne köszönd, megtenném máskor is és már csak 1 nap és mehetsz, oda ahova akarsz. Megszólalt a Messengerem hogy valaki írt. Na, mi van, csak nem valami titkos hódold írt? Nem írt semmi féle titkos hódoló csak Imi volt érdeklődik, hogy haza jutottunk ebben az épségben. Ohh akkor még is csak van titkos hódoló csak Imi személybe. Na, jól van szerintem az agyadra ment sok friss levegő öcsi fogtam és megdobtam egy párnával. héyy. Nyugi van nem vagy cukorból. Vicces, de most megyek, van egy kis elintézni valami, és ha valami van, hívj. Igen is anya. Patrik elment én lefeküdtem az ágyamba gondolkozni, ahogy lecsuktam a szemem egyből Imi izmos felsőteste ugrott be. Egyből éledezni kezdet az oda lent egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből. Jött megint egy üzentem Imitől. Azt írta Nagyon aggódtam érted mi baj nagyon megviselt vagy mostanság és nem vagy önmagad? Sajnálom Imi, hogy igy eltűntem, de neked is van telefonod és fel tudtál volna hívni. Igen az lehet, de Patrik mikor írt a legrosszabbra gondolt. De rendben leszek és tudom, hogy számíthatok rád. Aztán abba maradt a beszélgetésünk, de jött egy kép Imitől, ahogy az ágyon fekszik mesztelen felső testel és vizes hajjal. Nyelnem kellet egyet erre a látványra. Most már állat a farkam, mint a cövek. Kénytelen voltam magamhoz nyúlni. Piszkos gondolatok voltak a fejembe, ahogy Imi édes kis nyelve végig simít az egész hosszomon. Ahogy bekapja az egész farkam és én a szájba élvezek és lenyeli az a spermám és az kis fiús mosoly az arcán. És ezekre a gondoltokra sikerült el élveznem magamba gondoltam mit teszel velem te fiú.
Sziasztok akit érdekel majd a folytatás az majd jeleze valamilyen formába felém. Jó olvasást minden kinek.
YOU ARE READING
Imi and Zozo Love story
FanfictionKempf Zozo 23 éves srác. Világbajnok BMXes és imád a haverjaival együtt lógni és BMXezni. De van egy titka amire nem akarja hogy rájöjjenek sikerül neki elrejteni a titkát. És ha ez a titok kiderül ki lesz aki mellette lesz és támogatja és ki az ak...