ガ媛流

146 14 105
                                    

𝑪𝑨𝑵 𝑰 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒀𝑶𝑼 𝑨 𝑩𝑰𝑻 𝑳𝑶𝑵𝑮𝑬𝑹?

༺the basics༻   𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙝 𝙤𝙛 𝙢𝙖𝙧𝙘𝙝 𝙞𝙣 𝟭𝟵𝟵𝟵, 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙩𝙬𝙚𝙣𝙩𝙮-𝙤𝙣𝙚 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙤𝙡𝙙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

༺the basics༻   𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙝 𝙤𝙛 𝙢𝙖𝙧𝙘𝙝 𝙞𝙣 𝟭𝟵𝟵𝟵, 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙩𝙬𝙚𝙣𝙩𝙮-𝙤𝙣𝙚 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙤𝙡𝙙. 𝙧𝙚𝙖𝙡 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙞𝙬𝙤𝙣, 𝙗𝙪𝙩 𝙜𝙤𝙚𝙨 𝙗𝙮 𝙗𝙤𝙗𝙗𝙮. 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙞𝙣 𝙡𝙤𝙨 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡𝙚𝙨, 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙛𝙤𝙧𝙣𝙞𝙖 𝙩𝙤 𝙖 𝙠𝙤𝙧𝙚𝙖𝙣 𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙠𝙤𝙧𝙚𝙖𝙣 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙩𝙖𝙣 𝙨𝙠𝙞𝙣. 𝙩𝙖𝙩𝙩𝙤𝙤𝙨. 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙘𝙞𝙣𝙜𝙨. 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙚𝙮𝙚𝙨. 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙞𝙧. 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮 𝙡𝙞𝙥𝙨. 𝙬𝙖𝙧𝙢 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝. 𝙘𝙖𝙡𝙢 𝙡𝙤𝙤𝙠. 𝙨𝙢𝙤𝙤𝙩𝙝 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚. 𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣.

➶➶➶➶➶ past ➷➷➷➷➷  𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙨𝙥𝙤𝙞𝙡𝙚𝙙 𝙠𝙞𝙙. 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙖𝙧𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙪𝙡𝙩𝙞 𝙢𝙞𝙡𝙡𝙞𝙤𝙣𝙖𝙞𝙧𝙚 𝙚𝙣𝙩𝙧𝙚𝙥𝙧𝙚𝙣𝙚𝙪𝙧𝙨, 𝙝𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙪𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚. 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙛𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨' 𝙖𝙘𝙝𝙞𝙚𝙫𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨. 𝙠𝙞𝙙𝙨 𝙖𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙤𝙧 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙝𝙞𝙢. 𝙗𝙪𝙩, 𝙗𝙤𝙗𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨. 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮 𝙞𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙪𝙘𝙘𝙚𝙨𝙨𝙛𝙪𝙡 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮. 𝙗𝙤𝙗𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙞𝙢𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙖𝙨 𝙥𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚. 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙩𝙪𝙧𝙚 𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨' 𝙛𝙤𝙤𝙩𝙨𝙩𝙚𝙥𝙨 𝙩𝙤 𝙧𝙪𝙣 𝙖 𝙗𝙪𝙨𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙤𝙬𝙣. 𝙖𝙨 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙚𝙙, 𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚𝙙 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜, 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙖 𝙗𝙞𝙩 𝙜𝙪𝙞𝙡𝙩𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙘𝙚𝙞𝙩𝙚𝙙. 𝙝𝙚 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙨𝙩. 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙨𝙤 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙖 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙤𝙛 𝙬𝙚𝙚𝙠𝙨 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙡𝙚𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙜𝙤. 𝙗𝙤𝙗𝙗𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙖𝙨 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙡𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙠𝙤𝙧𝙚𝙖. 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙥𝙖𝙧𝙩 𝙤𝙛, 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙨𝙥𝙖𝙧𝙠𝙨 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙚𝙮𝙚𝙨. 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙩𝙤 𝙨𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙩𝙝𝙮 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙣 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙨𝙩. 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨.

𝐊𝐈𝐌 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐍Where stories live. Discover now