Annem bana soguk bir tavirla"Odana git ve esyalarini birak"dedi. Her zamankinden farkliydii annem.Esra Erol izlemiyordu.Bana sarilip hosgeldin minnak demiyordu.Baya gelisme vardi bu kadiNda.Annemi fazla bekletmeden gicirdayan tahta merdivenlerimize yonelmistim.Merdivenlerin sonuda sol tar aftaki ilk oda benimdi.Mavi duvarli ve Amerikan pencereli odamin duvarlarinda boy boy poster asiliydi.Uyair uyanmaz Justin 'i gormek için onu karsima asmistim. Annem artik gel dercesine bagirdi.
-Asrin, sana diyorum.
-Geliyorum anne, esyalarimi biraktim.
Her zaman yaptigim gibi gizli yerime baktim.Aman Allahim, nerede bu gunluk? Yoksa yoksa, ahhhh düsuncesi bile kotu.Ya annem benimle bu konuyu kosusacaksa? Ne yapacagim ben ?? İşte Şimdi Yandık ....
Ben odamda tedirgin bir şekilde düşünürken annem benim günlüğü almis okuyordu.Hizlica üzerime GAP yazili hirkami gecirip merdivenlere yoneldim.Hoplaya ziplaya asagi indim.Annem beni farkedince hemen günlugu sakladi ve konusmaya basladi;
-Senden bir aciklama bekliyorum Asrin, hadi anlat.
-Anne insan bir soyler, hem sen dolabin kilidini nasi actin??
-!!!!!!!!!
-Taam annem ya kizma, ne var ? Sen aşik olmadin mi ?
-Ne ne nene?
-Ask mi ?
-Sen ne ogrendin anne.???
-Sinavini 70 almissin,
-Evet, birazöyle oldu.
-Ask falan dedin o ne oluyo?
-Ahhh , bosver .Ben odamdayim.
Ahhh annemden zor kurtulmustum.Eger ogrenseydi ne yapacaktim ? Dusuncesi bile kotu.Ben bunlari kurgularkken kotu bir koku beni rahatsiz etti.Annem kokunun ardindan bagirarak "Al sunu cikar, hem istedin hem de bakmiyosun"dedi.Annem hakliydi biran önce kopegim Şila'yi temizleyip yuruyuse cikarmaliydim.Tasmasini takip evden ayrildim...Sahile indigim zaman en havali halimi takinarak kosmaya basladim.Sansim varki Kagan da kosuyordu.Onu gormezden gelerek kosuya devam ettim.Onu takmayan 2.kizdim,1. ise Ayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geek Kız
DiversosAsrin:Asrin bu hikayenin ana kahramani.Aska ve sansa her ne kadar "sacma, bebeq işi" de dese icten ice asik olmustur Kagan'a.Asrin kitap okumayi,dizi izlemeyi(AHS,DOCTOR WHO,TEEN WOLF)ve puding yemeyi çok seven bir kiz.En iyi arkadaslari Cansu,Sede...