Intro Af

27 4 3
                                    

Ade 3 kingdom yang berkawan baik sehingga sekarang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ade 3 kingdom yang berkawan baik sehingga sekarang.. kingdom tersebut adalah... Rose Kingdom, Lily kingdom dan Voilet kingdom... ada juga 3 kingdom yang mereka sgt rapat iaitu Sunflower kingdom, Tulips kingdom dan Lavender kingdom.... 

Rose kingdom ada 6 org puteri yang cantik... mereka sgt menghargai org sekeliling... hobi mereka adalah berkuda, dance , singing , photography dan acting... warna kulit mereka putih 

Lily kingdom ada 5 org puteri yg cantik.. mereka ni sgt lasak... hobi mereka ialah berkuda, dance, singing, rap, melukis, acting, photography, memanah dan mcm- mcm lgi...  mereka adalah yang paling menarik perhatian semua org... kerana warna kulit mereka yang berwarna White pale... 

Voilet kingdom ada 4 org puteri... mereka ni mcm puteri di Lily kingdom.. lasak... hobi mereka ialah memanah, berkuda, rap, singing, dance, acting dan membaca....

kesemua princess ketiga-tiga kingdom sgt peramah dan baik... mereka suka membantu rakyat mereka...

Sunflower kingdom ada 6 org putera yang sgt handsome...

Lavender kingdom ada 7 org putera yg hansome

tulip kingdom adaa 5 org putera yg sgt hansome....

semuanya bermula apabila Rose kingdom, Lily kingdom dan voilet kingdom, telah diserang...tpi, dgn bantuan sunflower kingdom, tulips kingdom dan lavender kingdom, dorg dapt mengendalikan kingdom-kingdom itu kpd sedia kala....

apakah yang berlaku jika hubungan mereka semakin rapat... adakah putera-putera itu akn fall in love kat puteri-puteri itu? tunggu saja chpternya keluar...

keluarga Lily kingdom

King Jungtae (king/father)
Queen Sohye (queen/ mother)
5 princesses

Keluarga voilet Kingdom

King Andrew (king/father)
Queen Yuri  (queen/ mother)
4 princesses

keluarga lavender kingdom

King  david (king/father)
queen Ayu (queen/ mother)
7 princes

keluarga tulip kingdom

King Hansyu (king/father)
Queen Maya (queen/mother)
5 princes


lps ni korg akn jumpa rules... so, bye

POWER KINGDOMWhere stories live. Discover now