Istana Lily kingdom
18 thn yg lalu
Violet kingdom royal family, lavender kingdom royal family ngan Tulis kingdom royal family, dtg ke Lily kingdom kerana ade sebuah majlis besar-besaran antara royal family... kira reunion dorg lh... setiap kingdom ade ank msing-msing...dorg bwak..yelah.... masih kecik kowt giler ke nk tinggal sensorg kat istana...ade kene culik gak...walaupon ade guards... but first, kita tengok keadaan princess kat istana ni ye smua... 4 years old Princess Lia, tengah jln-jln kat hallways...tiba-tiba, dia teringat Skookie ngan Songate blum bgun...dia pon lri gi bilik Songtae dlu...
Bilik Songtae
Dia membuka pintu dan nmpk Songtae masih tido... dia pun, sbgai unnie yg bertanggungjwb, dia gi bgunkan Songtae..
Lia (4): Songtae bgun...dh pgi ni...kjap agi Royal family dari kingdom lain nk dtg ni...
Songtae (3): ha... okay...
dia pon bgun and pergi mandi.. Lia pkai bju yg mcm kat bwah nie..( Author: yeah I know.... nii bju Belle .... Sya pkai ni sbb comelss.... and I like disney princess)
Songtae keluar dari tandas...dia pkai bju mcm kat bwah
dorg pun keluar... tpi, Lia pergi ke bilik SKookie meanwhile, Songtae pergi ke dining room...
Di bilik SKookie
Lia msk je bilik, nmpk SKookie tido dgn aman...dia pon bgunkan SKookie
Lia (4): Skookie bgun... kejap lgi, royal family dari kingdom lain dtg...
Skookie(3): huh?? okay unnie... dia pon pergi mandi..Beberapa minit kemudian..
Skookie keluar dgn pkaian mcm dlm gmbr di bwah
YOU ARE READING
POWER KINGDOM
Randomni af baru so, korg boleh lah jenguk-jenguk kay?? ni psl royal family ...so, princess and prince boleh...