Neler oluyor?

8 4 0
                                    

Öncelikle bu benim ilk kitabım ve acemiyim. Artık kitap okumaktan sıkıldığım ve okuyacak kitap bulamadığım için kitap yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz.

Multi: Hazan


Yine anne babamın bağrışmalarıyla uyanmıştım.Bu gün benim 17. Yaş günümdü ama ne de olsa hatırlamayacaklardı.

Artık alışmıştım,  sürekli kavga  ediyorlardı. Aslında kavgalarının sebebi babamdı (tabi o varlığa baba denilebilirse) sık sık bize el kaldırıldı. Daha önce kaç kere evden kaçmayı düşünmüştüm ama annemi o adamla bırakamazdım.

Her neyse konumuza dönelim.

Bu gün arkadaşlarımla buluşacaktım. Çünkü bi tek onların yanında mutlu olabiliyordum ve bence bu gün mutlu olmayı hak ediyordum.

Hemen yataktan kalkıp banyoya girip  rutin işlerimi hallettim ve hemen üstümü giyinip alt kata inip  bağırışmaların kaynağına gittim.

Odaya girdiğimde annemin saçlarına yapışmış bir varlık -babam- görünce şoka uğramıştım.
Evet bize el kaldırırdı ama hiç bu kadar ileri gitmemişti. Bu hayattaki en değerli varlığım annemdi ve onu bu halde görünce sinirlerim tepeme çıkmıştı.

-Hazan
Dedi annem acı dolu bi sesle
-ANNE!! Diye bağırdım.

O kadar sinirlenmiştim ki kendime engel olamıyordum o baba bozuntusunu öldürmek istiyordum.

Sonra bir anda bi patlama oldu ve babam odanın diğer köşesine savruldu.

Annemle bir birimize bakıyorduk.

-O o onu se-sen mi yaptın? Dedi annem

-Bi-bilmiyorum... Dedim

O an anladım ben onlardandım
Seçilmişlerden...

Şehrimizin çıkışında bir okul vardı ve ülkemizin dört bir yanından seçilmişler eğitim için oraya gelirlerdi.

Her öğrencinin hayalidir oraya gitmek ama orası sadece özeller içindir. Oraya gidenler çok özeldir.

Bu bölüm biraz saçmaydı ama diğer bölüm için harika fikirlerim var.
İlk kitabımdı umarım beğenirsiniz..

15 voltede yeni bölüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güçler AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin