shai

21 0 0
                                    

shai e un tanar rebel care a fost la gimnaziala 25 si toata lumea credea ca e gay pentru ca il filma pe colegul lui cu ces cum se pisa. peste ceva timp shai a descoperit ca are fetish cu pisat.
cind era la 25 pe el il chema alexandru chitarici dar dupa ce si a descoperit pasiunea sia schimbat numele in shaishiro (shai = pisat shiro=fetish) . el refuza sa isi accepte sexualitatea pana nu s a lins cu dan miruna la revo si era atat de beat incat tot ce a simtit a fost mustata si a inceput sa creada ca e gay.
asa ca si a facut appoiment la pogan acasa si pogan la strans se shai de coaie atunci shai a realizat ca el nu e gay si ia taiat coaiele la pogan si a devenit homofob.
de atunci a stat virgin si trist pana nu si a descoperit fetishul cu pisat si a inceput sa vb cu grase ca sa se pise la ele in buric . a cunoscuto pe denisa nicu care ia indeplinit fetishul si denisa si a tras burta in timp ce shai se pisa la ea in buric apoi sia incordato si a iesit pisat ca din fantana si ia sarit la shai in fata atunci shai a realizat ca el vrea sa se pise nu sa faca sex si sia inceput cariera de alcolic dealear si vindea la copii din miu bere cu pisat si speed pana nu la dat cnv la politie. atunci el a realizat ca ii place sa fie imporriva legii si a inceput sa fute prima datadin magazine mici apoi a inceput traficul de persoane.

Cei 10 muschetariWhere stories live. Discover now