Merhaba ailem,
Son kez burada JHL kurucusu Melody Kim olarak konuşacağım, cidden bu konuşmayı bir gün yapacak zorunda olduğum gerçeği aklıma henüz dank etti. Haeun ve Luna da konuşma görevini bana yükledi, o yüzden uzun olabilir, lütfen sabırla sonuna dek okuyun.
Bu kararı aniden vermedik, uzun süredir düşünüyorduk. Fikri ilk Haru ortaya attı, "kimsenin eskisi gibi hevesi yok bence" dedi ve haklıydı. Gitgide şirketle ilgilenmek istememeye başladık, uğraşmamaya başladık.
Sullena'nın ilk JHL soloisti Haeri olduğunu bilmiyorsanız buraya bırakayım, şirketi yeniden açmamın getirdiği tek güzel sürpriz.
Geçen seneki olaylardan sonra (bilenler bilmeyenleri aydınlatsın, o özür bölümünü de birazdan tekrar yayınlayacağım, bilmeniz gerekenler var) kimsede eski JHL yönetme hevesi kalmamıştı.
JHL ailesi olarak açık ara farkla buranın en iyi şirket ekibiydik. Ne olursa olsun yanımda olan, gerçekleri öğrendikten sonra yanımda olan ve beni, bizi seven herkese çok teşekkür ediyorum. JHL'yi sizler var ettiniz.
Sizi böyle bir anda bırakmak istemezdik, ama gereken buydu. Hepinize sürpriz de oldu biliyorum, ama sizin anlayışla karşılayacağınıza eminiz. Bizi en iyi anlayacak kişiler sizlersiniz.
Konsept kraliçesi olduk, 3 büyüklerden olduk, en iyi şirket olduk, yeri geldi en nefret edilen şirket de olduk. Ama siz hep yanımızdaydınız, hep destek oldunuz. Hepinize isim isim teşekkür edecek olsam bu bölüm 63627263 sayfa olur, o yüzden hepinize teşekkür ederim.
Benim bu şirkette çok eğlendiğim günler de oldu, ağlayarak kapatmak, bitirmek istediğim günler de. Zaman zaman zafer sarhoşu olduk, zaman zaman dibe vurduk. Şu an hepsini gülerek hatırlıyorum, lütfen siz de öyle hatırlayın.
Yönetici arkadaşlarım, muhteşem bir iş çıkardınız, siz olmasanız bu şirket 3 ay zor dayanırdı. Haru, Haeun, Luna, hepinizi çok seviyorum, hepinize minnettarım. Size güvenerek en doğru seçimi yaptığımı bana her geçen gün tekrar tekrar ispatladığınız için teşekkür ederim.
JHL'yi açtığım günden tam 2 yıl sonra, yine aynı günde JHL Entertainment'ı kapatıyorum.
Başladığımız gibi güzel bitirelim.
Hepinizi çok çok çok seviyorum, kralichae hesabımda daima size ablalık ve arkadaşlık yapmak için bekliyor olacağım, herhangi bir sıkıntınızda, istediğiniz zaman yazabilirsiniz.
Neşe, umut ve sevgiyle kalın.
Melody Kim sizi çok seviyor. 💛
Baek Haeun sizi çok seviyor.💖
Shinohara Haruka sizi çok seviyor.🧡
Baek Naeun sizi çok seviyor.💜
Chun Sulyeon aka Min Haerin sizi çok seviyor.❤Elveda JHLFAM;
Harikaydınız,
Harikasınız,
Harikayız!020420, for the last time, JHLadies.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JHL™ ENTERTAINMENT
Phi Hư CấuJHL Entertainment'a hoş geldiniz! Bu kitapta şirket ve yöneticilerle ilgili genel bilgiler, duyurular bulunmaktadır. #1 in entertainment & #1 in applyfic. ©Tüm hakları JHL Entertainment'a aittir.