Παρτ 3

555 15 2
                                    

"Λοιπόν παιδιά αυτά για αύριο. Μην ξεχάσετε την εργασία ."


Φώναξε η καθηγήτρια καθώς χτύπησε το κουδούνι για διαλλειμα. Πήρα το κινητό και βγήκα προς τα έξω να συναντήσω την κολλητη ..



Έφτασα στο προαύλιο και την είδα να κάθεται με τα κορίτσια. Πλησιάζω χαιρετώ και κάθομαι μαζί τους.




"Πάω τουαλέτα κοριτσια ζαλιζομαι λιγο " είπα και ξεκίνησα να προχωράω προς τις τουαλέτες




Μπήκα μέσα έκλεισα την πόρτα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Αφού έριξα λίγο νερό σκούπισα το πρόσωπο μου.




Πηγα να φύγω και συγκρουστικα με κάτι σκληρο που με έκανε να αναπηδήσω. Σηκώνω το κεφάλι και τον βλέπω να με κοιτάζει.




"Τι θέλεις;" Είπα τραβλιζοντας μη μπορώντας να τον κοιτάξω στα μάτια.




"Θα με κοιτάς όταν μου μιλάς γατούλα" μου είπε ενώ που άρπαξε το πηγούνι και μου το σήκωσε ώστε να τον κοιτάω κατάματα.




Με είχε στριμώξει στον νιπτηρα και δεν μπορούσα να φύγω. Ένιωθα να πλησιάζει όλο και πιο κοντά...




"Τι θέλεις;" Είπα με πιο σταθερή αντικρίζοντας τον απευθείας στα μάτια.




"Είσαι σκέτη καυλα σήμερα με αυτό που φοράς" μου ψιθύρισε στο αυτί πιανοντας χαμηλά την μέση μου κάνοντας με αναπηδήσω.




"Διαγράφεται το μπραζιλ που φοράς. Πολύ θα ήθελα να το δω χωρίς το κολάν" συνεχίζει να μου τα ψιθυρίζει στο αυτί κατεβάζοντας ακόμα πιο χαμηλά το χέρι.




"Πάρε τα χέρια σου από πάνω μου" είπα κοιτάζοντας τον στα μάτια και προσπαθώντας να τον σπροξω από πάνω μου χωρίς βέβαια κανένα αποτέλεσμα.


" μικρο κοριτσάκι. Δεν έχεις ιδέα τι θα κάνω πάνω στο καυλιαρικο σου σωματάκι" μου ψυθίρισε και άρχισε να με φιλάει βίαια


Δεν αντιστάθηκα. Με έπιασε από την μέση και με έβαλε να κάτσω στον νιπτήρα. Άνοιξα τα πόδια μου να μπει ανάμεσα τους ενώ έχωνε βίαιος την γλώσσα του στο στόμα μου .


Ενώ φασωνομασταν άγρια ένιωσα το χέρι του να τρίβει την περιοχή μου. Το κολάν μου είχε ήδη γίνει μούσκεμα κάτι μου τον τρέλανε τελείως.


" αγριογατα είσαι καλά σε κατάλαβα" μου ψιθύρισε ενώ απομακρύνθηκε αφήνοντας με μέσα συην καυλα πάνω στον νιπτήρα με ανοιχτά πόδια.

"Άνοιξε το στόμα σου πουτανακι" με πρόσταξε ενώ μου έφερε τα δάχτυλα Που ήταν πριν λίγο στην περιοχή μου ανάμεσα στο στόμα μου. Χωρίς να αντισταθώ και κοιτώντας τον στα μάτια άρχισα να τα γλυφω


"Καριολακι" μου ψυθίρισε ρίχνοντας ένα στραβό χαμόγελο.

Αφού μου έριξε μια μικρή σφαλιάρα στο μάγουλο έφυγε χωρίς να κοιτάξει πίσω. Εγώ ειχα μείνει εκεί χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι . Ήθελα να αντισταθώ όμως δεν μπορούσα


Αφού έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο και έφτιαξα τα μαλλιά μου βγήκα σαν να μην συμβαίνει τίποτα .

" σορρυ που άργησα κορίτσια " είπα και έκατσα δίπλα στην κολλητή μου που άμα μάθει για το σημερινό είμαι τελειωμένη.


"Όλα καλά ρε ;" Με ρώτησε με άγχος.

"Ναι ρε απλά με έπιασε κατάλαβες" της είπα καο αρχίσαμε να γελάμε


Αφού χαζολογήσαμε λίγο ακόμα χτύπησε κουδούνι και μπήκαμε στην τάξη.

———————

Επιτέλους τέλος και σήμερα αυτό το βάσανο. 7 ώρες άχρηστες από την ζωή μου.

"Έλα πάμε " βρήκα την κολλ μπυ και αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς το σπίτι

" ε να σου πω το Σάββατο ψήνεις να πάμε σε κλαμπάκι ; Μίλησα και με τις άλλες και ψήνονται " μου κάνει



"Ναι ρε κανένα θέμα. Δεν νομίζω να έχω θέμα με τους δικούς μου" της είπα χαλαρά ενώ σκεφτόμουν αυτό που έγινε στις τουαλέτες

Έφτασα σπίτι ενώ χαιρέτησα το μωρό μου. Μπήκα μέσα έκατσα να φάω με τις σκέψεις να μην με αφήνουν .

Βασικά έχω νευριάσει με εμένα που τον άφησα χωρίς να αντισταθώ καθόλου. Δεν τι κρίβω γούσταρα τρελα γαμωτο. Λίγο ακόμα καο θα του καθόμουν χωρίς κανένα θέμα στις τουαλέτες .

Αφού έφαγα ανέβηκα στο δωμάτιο να κάνω ένα χαλαρό μπανακι. Έβαλα μουσική γέμισα την μπανιέρα πήρα το κινητό και έκατσα μέσα.
Ποσο με χαλαρώνει ένα ζεστο αφρόλουτρο .


Ενώ χάζευα στην αρχική ινστα μου σκάει μήνυμα . Κοιτάζω όνομα και ναι. Αυτός ήταν .

Όχι δεν θα το ανοίξω. Δεν θα ασχοληθώ. Δεν είμαι καμία εύκολη.

Βγήκα από την μπανιέρα. Ντύθηκα και ξάπλωσα ενώ σκεφτόμουν τα σημερινά. Δεν ξέρω τι θα κάνω .

Ξαφνικά το κινητό μου κάνει θόρυβο. Βίντεο κλήση στο ινστα από τον άλλον. Ωχ Θεέ μου.



——-

Χαλλο βαβιζζζζζζ έσκασε σήμερα καινούργιο παρτ.

Εξελίξεις βλέπουμε . 😉😉

Άμα σας αρέσει αφήστε μου ένα σχόλιο και εννοείται την καρδούλα σας .

Σύντομα καινούργιο παρτ. Φιλακιααααα ❤️❤️❤️

(Για ότι θέλετε μπορείτε να μου στέλνετε μήνυμα )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

|BADBOY|Where stories live. Discover now