Beleképzelted már magad a Tanaka családba? Ha nem, akkor ne is tedd. Hogy miért? Legfiatalabb emberként a családban kész pokol az életem. Ott van a mindenki által ismert Ryu, és "Tanaka nővére"-ként ismert Saeko. Mindenki ismeri a személyességüket, tulajdonképpen vagyok a harmadik kiadás belőlük. Kötekedő, kicsit talán egoista, hangos de vicces személyiség.
A nevem (Név) Tanaka. Nincs sok barátom, mivel maga a személyem mindenkit visszataszít. Ezzel tulajdonképpen nem is foglalkoztam, mert kamu barátokra kinek van szüksége? Pontosan! Senkinek. Ezzel a gondolattal keltem fel, nap mint nap.
Na de amikor befejeztem az általánost, én is ugyan oda mentem, ahová a két testvérem járt. A híres Karasunóba. Mint mondtam, nem sokban különböztünk egymástól, így én is a 2-est 3-ast épp hogy megütöm. Szóval a tanároknak nem lettem a kedvence.
Jelenleg félév múlt, és a szobámban kuksolva, éppen a telefonomat nyomkodtam. Soha nem voltam az a sportos ember, így nem csatlakoztam sport klubbhoz. A régi klubbunkat feloszlatták, mivel kevesen voltunk. Engem ez sem nagyon hatott meg, mivel úgysem sokat tettem bele az egészbe. A fotóklub tagja voltam, és még mai napig nem értem, hogy hogy keveredtem oda.
Itt viszont más volt a helyzet. Drága fiú testvéremnek hála, egyből felismertek a tanárok és néhány másodéves. Az osztályból volt néhány lány, akikkel néha-néha beszélgettem, de semmi komolyabb dologról. Őket szokták a "haver" zónába helyezni, azt hiszem.
Köztudott, bátyám a röpicsapat balszélső ütője, így néhány megnyert meccs után kezdtek engem is megismerni, azzal a névvel, hogy "Tanaka húga". És ez engem még mindig nem érdekelt. Ha nekik ez jó, akkor csinálják. Igen, ebben az egyben különböztünk. Ha ők nem voltak a középpontban, egyből elkezdett viszketni a seggük, és csak azért is becsatlakoztak egy random beszélgetésbe. Én, inkább kerültem a társaságot. Ha valaki piszkált, félreértés ne essék, természetesen visszaszóltam neki, sőt néha neki is mentem az illetőnek, amivel néha az igazgatóhelyettessel volt egy jó kis találkám. Otthon sem volt más a helyzet. Hol a távirányító miatt veszekedtünk, hol a kaja miatt satöbbi satöbbi. Minden egyes nap, ezt eljátszottuk 10-szer, és mindig az lett a vége, hogy a "nagytestvér" lekevert nekünk egy tockost. De amikor Saeko nem volt otthon, akkor egy az egy elleni versenyt vívtunk, aminek szintén én lettem a vesztes tagja. Ezért rossz ha te vagy a legfiatalabb, de már idősebb, így nem tudsz árulkodni senkinek sem a bajaidról, a testvéreid iránt. Nem mintha lett rá volna példa, mert általában durcásan feltrappoltam a szobámba és ott gubbasztottam. Ha, régi szép idők.
Vissza a jelenhez, Ryuék megnyertek egy edzőmeccset, így elmentek ünnepelni egy bárba. Ma is veszekedhetek majd egy full részeg Tanakával. Nem egyszer történt meg. Én csak mondtam neki, hogy ne igya el az összes pénzét, mert nem fogok hajnalok hajnalán érte elmenni. Ő csak hevesen bólogatva, szerintem nem is figyelve a szavaimra, vette egy 180°-os fordulatot és távozott is a házból.
Mivel semmi ötletem nem volt, hogy mivel üssem el az időt, így nekiálltam egy új sorozatot nézni. Szépen kibattyogtam a papucsomban a konyhába, és csináltam egy adag popcornt. Amikor a mikró jelzett, hogy kész a nasim, egy piros tálba beleborítottam az egészet, és boldogan sasszéztam fel a szobámba. Bekuckóztam a takaró alá, és nekiálltam csillogó szemekkel a sorozatnak.
Time skip
A telefonom irdatlan rezgésére keltem. Jobban felmérve a helyzetet, a laptop még mindig ott volt az ölemben, és tiszta popcorn az arcom és a hajam. Remek, elaludtam, ráadásul a kajába. Gyorsan ránéztem a telefonomra, hogy megnézzem ki az aki ilyen későn hív, és nem lepődtem meg. A telefonom kijelzője, majdnem kivakította a szememet, de így is tisztán láttam bátyám nevét, jelezve, hogy ő keres engem. Elhúztam a kis zöld gombot jobbra, és a fülemhez emeltem a készüléket.
YOU ARE READING
~Anime Oneshots~
FanfictionA cím mindent elárul (✪ω✪) Pár apróság : - Ezt a Storyt két admin vezeti. - Általában x Reader- t fogunk írni, de lehet kérni oc-t is. -Animék amiből várhatók a Storyk: • Naruto (shippuudent) • Haukyuu!! •Boku no hero Academia ( My hero Academia...